  • 1. Data: 2004-10-14 06:22:46
    Temat: Znalazlem kase, co dalej? kamery
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    witam
    znalazlem kasy przy dystrybutorze CPN
    dosc pokazna gotowke ok.1tys zl
    sprawdzilismy na kamerach widac nr rej wlasciciela co zgubil
    no i mnie jak zbieram 'lupy' oczywiscie po konsulatacjach
    z obsluga stwierdzlismy jedno wspolne stanowisko

    co by bylo gdybysmy poszli w zaparte i stwierdzli ze nic
    nie znalezlismy i czlowiek zazadal by podgalu z kamer?
    co by bylo gdyby przyszedl z policja? panowie z stacji
    wypowiadali sie ze musze im okzac podglad z kamer
    tylko czy tak na slowo czy jest potrzebny jakis nakaz np. prokuratora?
    oczwyscie dokladnie widac moje numery rejestracyjne
    to jak zbieram gotowke....
    jak wyglada sprawa znaleznego?
    no i co by bylo gdybym nie oddal kasy, przeciez znalazlem,
    nie ukradlem:) cale zycie robie i tez mi sie nalezy cos od losu szczecia:)
    prosze o wykladnie

    aaa napisze za jakis czas co bylo dalej :) byc moze sa nowe fakty w tej
    sprawie

  • 2. Data: 2004-10-14 08:00:00
    Temat: Re: Znalazlem kase, co dalej? kamery
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > no i co by bylo gdybym nie oddal kasy, przeciez znalazlem,
    > nie ukradlem:)

    Mentalnosc polaka.

    Takim ludziom zycze zeby znalezli reklamowke od AlQuedy.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-10-14 08:03:12
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Mentalnosc polaka.
    >
    > Takim ludziom zycze zeby znalezli reklamowke od AlQuedy.

    teraz to zes powiedzial:)
    mam nadzieje ze nie jestes sedzia bo wyroki masz jaknajbardziej
    nieobiektywne i malo przemyslane
    takim ludziom zycze by staneli w kolejce po olej do glowy

    bez urazy:)

  • 4. Data: 2004-10-14 08:12:24
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "NosferX" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Oddaj kase wlascicielowi...po co sobie robic klopoty i stresowac sie o
    > pieniadze...
    > A jak to byla czesc kasy za nielegalny biznes....mozesz stracic zycie lub
    > zostac kaleka...
    > Oddaj badz uczciwy a los kiedys sie do ciebie usmiechnie..

    jestem uczciwy,
    czekam na odp na postawione pytanie
    bez przesady panie i panowie
    nie znam sie wiec pytam co na to nasze polskie prawo

  • 5. Data: 2004-10-14 08:13:12
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

[...]

    -=NosferX=-
    GG:1165280

  • 6. Data: 2004-10-14 08:15:34
    Od: "Ares" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzys" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    Powinnością Twoją jest nagłośnienie sprawy, ale nie na forum, tylko spowoduj
    przy pomocy np.policji odnalezienie poszkodowanego i zwrócic jemu kasę. Tak
    zw. znależne przysługujące Tobie jest oczywiste. Nie wchodz w układy
    podziału kasy.Jest to naganne, nie mówiąc o moralności, bez względu na
    kamery i miejsca zdarzenia. Pozdrawiam.Ares

  • 7. Data: 2004-10-14 08:17:39
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Ares" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > układy podziału kasy.Jest to naganne, nie mówiąc o moralności, bez względu
    > na kamery i miejsca zdarzenia. Pozdrawiam.Ares

    nie no spokojnie
    zostawilem gotowke
    jak gosc przyjdzie otrzyma ja da raczki
    jestem ciekaw czy zostawil znalezne
    albo czy sie wogole pokazal:)
    nadal nie mam odp na pytanie co z znaleznym
    czy mimo dowodu musze oddac?

  • 8. Data: 2004-10-14 08:26:06
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "NosferX" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jestem uczciwy,
    > czekam na odp na postawione pytanie
    > bez przesady panie i panowie
    > nie znam sie wiec pytam co na to nasze polskie prawo
    Gdybyś był normalnie uczciwy - jak piszesz - to nie byłoby tego postu i
    twoich dywagacji. Ale ty widocznie jesteś uczciwy inaczej, to zjawisko
    "inaczności" w naszym kraju jakoś się rozrasta. Chciałbyś tylko jakoś sobie
    wytłumaczyć, że te pieniądze tobie się należą, przecież ich nie ukradłeś. No
    i najlepiej aby na grupie ktoś dał ci jakieś rozgrzeszenie. Mentalność
    Kalego! Najnormalniej mdli mnie! Ty nie pytaj co na to nasze polskie prawo
    tylko oddaj właścicielowi co nie twoje!
    Młoda

  • 9. Data: 2004-10-14 08:31:27
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mentalność Kalego! Najnormalniej mdli mnie! Ty nie pytaj co na to nasze
    > polskie prawo tylko oddaj właścicielowi co nie twoje!

    no tak a juz myslalem ze sa tutaj ludzie jak najbardziej trzewo myslacy
    wielu do nich napewno sie nie zalicza-lecz na 100% nie jestes to Ty
    napisalem tego posta by uwzglednic wszelkie mozliwosci prawne
    naszego systemu, by zorientowac sie w sytaucji prawnej i TYLKO W TYM CELU!!!
    ni po to by cos zrobic, skrobnac
    pani juz podziekujemy, szczegolnie za osobiste wycieczki
    widocznie jeszcze skutecznie dziala zasada
    'dajcie mi czlowieka z znajde juz paragraf'

  • 10. Data: 2004-10-14 08:40:15
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cklblv$9f8$1@sparrow.axelspringer.com.pl>, rezist.com wrote:

    > Mentalnosc polaka.