  • 1. Data: 2004-10-14 01:09:04
    Temat: Oszukany na Allegro - zakladanie sprawy
    Od: "djwilli" <d...@t...pl>

    Witam,
    Niedawno zostalem oszukany na allegro na niemala sumke. Sprzedawca
    przyslal mi przedmiot niezgodny z opisem o duzo mniejszej wartosci.
    Pracownicy allegro sugeruja zalozenie sprawy, gdyz twierdza ze aukcja to
    umowa cywilna.
    Ja jeszcze nigdy nie bylem w sadze wiec prosze doradzcie zupelnie zielonemu
    jak taka sprawe zalozyc? do jakiego sadu sie wybrac? jak to ruszyc?

    willi

  • 2. Data: 2004-10-14 06:59:31
    Temat: Re: Oszukany na Allegro - zakladanie sprawy
    Od: "Maciek" <t...@p...pl>

> [...]
    zielonemu
    > jak taka sprawe zalozyc? do jakiego sadu sie wybrac? jak to ruszyc?

    Witam,
    udajesz się na policję z przedmiotek który dostałeś (łącznie z pudełkie,
    wypełnieniem tpr w którym to było) a także z wydrukami z komputera odnośnie
    aukcji i waszej korespondencji.
    Policja prowadzi już dalej dochodzenie, a Ty spokonie czekasz.
    Art. 286 KK.
    Pozdrawiam
    Maciek