  • From: "Krzys" <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazlem kase, co dalej? kamery
    Date: Thu, 14 Oct 2004 10:31:27 +0200

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ckld6q$h44$1@korweta.task.gda.pl...
    > Gdybyś był normalnie uczciwy - jak piszesz - to nie byłoby tego postu i
    > twoich dywagacji. Ale ty widocznie jesteś uczciwy inaczej, to zjawisko
    > "inaczności" w naszym kraju jakoś się rozrasta. Chciałbyś tylko jakoś
    > sobie wytłumaczyć, że te pieniądze tobie się należą, przecież ich nie
    > ukradłeś. No i najlepiej aby na grupie ktoś dał ci jakieś rozgrzeszenie.
    > Mentalność Kalego! Najnormalniej mdli mnie! Ty nie pytaj co na to nasze
    > polskie prawo tylko oddaj właścicielowi co nie twoje!

    no tak a juz myslalem ze sa tutaj ludzie jak najbardziej trzewo myslacy
    wielu do nich napewno sie nie zalicza-lecz na 100% nie jestes to Ty
    napisalem tego posta by uwzglednic wszelkie mozliwosci prawne
    naszego systemu, by zorientowac sie w sytaucji prawnej i TYLKO W TYM CELU!!!
    ni po to by cos zrobic, skrobnac
    pani juz podziekujemy, szczegolnie za osobiste wycieczki
    widocznie jeszcze skutecznie dziala zasada
    'dajcie mi czlowieka z znajde juz paragraf'