    From: "Marcus" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znaki drogowe - przestrzegać ?
    Date: Sat, 13 Apr 2002 15:05:35 +0200

    > Tak.
    > Swego czasu w Poznaniu policjanci ukarali kierowcę, który nie
    > zatrzymał się przed znakiem STOP przed wyjazdem z parkingu przy
    > supermarkecie na ulicę. Kierowca bronił się tłumaczeniem, że znak
    > ustawiła Dyrekcja supermarketu, na prywatnym terenie i Policji nic do
    > tego. Odpowiedź była jasna: Policji nie interesuje kto i dlaczego
    > postawił znak lecz fakt, czy kierowcy się stosują do przepisów
    > drogowych.

    No dobrze, a co będzie, jeśli we własnej posiadłości (np. 100ha) wyasfaltuję
    parę km dróg? Jeśli wjazdu nie zamknę i nie ogrodzę (bo chyba nie mam
    takiego obowiązku?) tylko postawię tabliczkę "Teren prywatny", to czy innych
    którzy np przez pomyłkę tam wjadą będą obowiązywały znaki kóre sam tam
    postawię? (np. "Prędkość min. 150", albo czerwone światło ;-)

    Marcus