  • Data: 2002-04-15 18:16:25
    Temat: Odp: Znaki drogowe - przestrzegać ?
    Od: "Wojtek P." <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > IMHO kodeks mowi o znakach jako o znakach podajac ich ksztalt i znaczenie.

    mam przy okazji inne pytanie zwiazane z tym tematem ...
    czesto spotykam (szczegolnie na terenie hipermarketow, hurtowni, osiedli, ...) znaki,
    ktorych nie ma (wedlug mnie) w kodeksie drogowym.
    z tego co pamietam ze swojego kursu (moze sie cos pozniej zmienilo) to np. znak
    zakazu zatrzymywania i postoju ma ksztalt kola, czerwona obrecz, granatowy
    (niebieski) w srodku i ma dwa skkrzyzowane czerwone paski ....
    co zrobic, jeceli widze podobny znak namalowany na bialej tablicy i postawiony przed
    sklepem. kultura mowi - nie parkuj, ale wedlug mnie to nie jest znak drogowy i na
    upartego moznaby tam zaparkowac ;)
    co Wy na to ?

    pozdrawiam
    Wojtek P.