  • Data: 2002-04-16 07:22:53
    Temat: Re: Znaki drogowe - przestrzegać ?
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:a9gf28$fdf$1@onyx.icpnet.pl...

    > Sprawdz co oznacza znak drogowy na bialej tablicy.

    Tu nie chodzi o znak strefy ograniczonego postoju tak sądzę), ale o
    znak 'zakaz zatrzymywania i postoju' namalowany na białej tablicy. Mam
    to samo na osiedlu, z tym że dotyczy to znaku ustąp pierwszeństwa -
    odwrócony trójkąt namalowany na kwadratowej, białej tablicy, od tyłu
    zgaduj-zgadula. Jest to zwykłe niechlujstwo administracji osiedla
    (kazali pracownikowi namalować taki znak a nie kupiono gotowych).
    Zresztą to normalna praktyka, że jak osiedle odetnie się od ulic
    miejskich, to nikt nie zwraca uwagi na prawidłowość oznakowania,
    wystarczy, że jest "podobnie".
    BTW kiedyś zrobiono moje osiedle strefą zamieszkania (znaki zakupiono
    i zamontowano prawidłowo), ale nie oznakowano parkingów. Po pierwszej
    wizycie Straży Miejskiej Administracja gorączkowo zaczęła malować
    parkingi.

    Kotewka
    k...@w...pl