    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znaki drogowe "domowej roboty" - Podzamcze k/Ogrodzienca
    Date: Tue, 16 Jan 2007 07:56:52 +0100
    <eodk23$oj7$1@inews.gazeta.pl> <eodkro$9p9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <eodmkh$1n9$1@nemesis.news.tpi.pl> <eoe9ke$h8k$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <eoebkv$q1p$2@nemesis.news.tpi.pl> <eoeclo$kd7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <eoed9o$ck4$1@atlantis.news.tpi.pl> <eofmdf$a3j$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <e72ogfi68135.ai44ubwibczx$.dlg@40tude.net>
    <eoglav$sd5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1...@4...net> <eogu2q$api$1@news.onet.pl>
    <hd0ht4u7jvp9$.1d4hvrhc83usm.dlg@40tude.net>
    <eoh12l$827$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1u7quse7fyi0n$.31xiyqmnbeh5$.dlg@40tude.net>
    <eoh1me$9d5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <vhv79lr8sccc$.1uhtiuj571ese.dlg@40tude.net>
    <eoh3dd$6i6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1alasa6izq4pp$.pwc8q8p6dxh0.dlg@40tude.net>
    <eoh6b0$h5b$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <rxwg0rnrjixd$.1c9s9enold63a.dlg@40tude.net>

    Re to: scream [Tue, 16 Jan 2007 01:49:43 +0100]:

    > Nie o warunki tu chodzi. Jeśli pośrednio lub bezpośrednio
    > wyrządzisz mi szkodę to musisz ją naprawić, sąd Cie do tego
    > zobowiąże. A czy wyrządzisz ją przez nienależyte zadbanie
    > o swój teren (gwoździe), czy w inny sposób (ogrodzenie pod
    > prądem) to mniej istotna sprawa.

    O przepraszam - ja lubię mieć gwoździe na ogrodzie, i jest
    to stan jak najbardziej pełnego zadbania. Artystyczną duszę
    mam i to jest wyraz mojej ekspresji! Ja nawet tabliczkę
    powiesiłam żeby nie łazić na bosaka - analogicznie do tablic
    ostrzegawczych na budowach. Ba! - ogrodziłam sobie ogród
    takim wysokim płotem przez który ciężko przejść, zaraz przed
    wysypaniem gwoździ. Ale gościa po jego autko wpuścić musiałam,
    a się idiota uparł żeby po tych gwoździach jeździć...

    Kazał mu ktoś? Mógł wziąć pod uwagę lokalne warunki i sobie
    dźwig wynająć przecież, no nie? Że co, że drogo? A ktoś mu
    kazał tam parkować...? Jego parkowanie nie obliguje mnie
    przecież chyba do uprzyjemniania mu życia, nie? Mam mu tylko
    nie uszkodzić autka oraz pozwolić je zabrać. No to autka nie
    uszkadzam, moja ekspresja leży naokoło i nawet go nie dotyka.
    Zabrać też nie zabraniam, niech zabiera. W czym problem?

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~
    \o)/ * Last Minute! * Wyspa Piratów * AlleCeneo *