  • Data: 2006-09-08 12:57:04
    Temat: Re: Znak drogowy
    Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zmarekz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:edp2cn$q57$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "wilddziki " <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej do tego kto postawił ten znak. Czyli prawdopodobnie zarządca
    > drogi.

    Musi Pan też wziąc pod uwagę że odpowiedzialność zarządcy mogą wylaczyć
    szczegulne okoliczności ( sila wyższa) np silny wiatr - wiec redagujac
    wezwanie do nnaprawy szkody warto zaznaczyć ze wiatr i inne warunki pogodowe
    są normalne w okresie kalendarzowym, w któryym nastapilo zdarzenie i
    zarządca powinien je przewidziec.