  • 1. Data: 2006-09-07 11:23:17
    Temat: Znak drogowy
    Od: "wilddziki " <w...@g...pl>

    Witam serdecznie,
    dwa dni temu na mój samochód pod wpływem wiatru przewrócił się znak drogowy
    umieszczony na metalowym stojaku. Oczywiście policja, ubezpieczyciel itp.
    Chciałbym dowiedzieć się czy jak już podjąłem decyzję o likwidacji szkody z
    mojego AC, to czy istnieje możliwość odzyskania poniesionych kosztów ? Do kogo
    się zwrócić ?

  • 2. Data: 2006-09-07 12:10:28
    Temat: Re: Znak drogowy
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "wilddziki " <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojego AC, to czy istnieje możliwość odzyskania poniesionych kosztów ? Do

    Najlepiej do tego kto postawił ten znak. Czyli prawdopodobnie zarządca
    drogi.

  • 3. Data: 2006-09-08 12:57:04
    Od: <c...@w...pl>

    Użytkownik "zmarekz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wilddziki " <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej do tego kto postawił ten znak. Czyli prawdopodobnie zarządca
    > drogi.

    Musi Pan też wziąc pod uwagę że odpowiedzialność zarządcy mogą wylaczyć
    szczegulne okoliczności ( sila wyższa) np silny wiatr - wiec redagujac
    wezwanie do nnaprawy szkody warto zaznaczyć ze wiatr i inne warunki pogodowe
    są normalne w okresie kalendarzowym, w któryym nastapilo zdarzenie i
    zarządca powinien je przewidziec.

  • 4. Data: 2006-09-08 17:45:20
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > szczegulne okoliczności ( sila wyższa) np silny wiatr - wiec redagujac
    > wezwanie do nnaprawy

    A ty redagujac nastepny post wez pod uwage słownik ortograficzny

    Angie