  • 11. Data: 2004-11-02 18:48:19
    Temat: Re: Znak B-2 cudownie si=EA wyprostowa=B3 :)))
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Wiesiek napisał:

> [...]

    => Więcej na pl.soc.wsparcie.od.krzysia

    Hmmm ...
    Wpłać 50 000 PLN na akcję PAJACYK ... Dożywiają głodne dzieci.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 12. Data: 2004-11-02 19:07:28
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > => Więcej na pl.soc.wsparcie.od.krzysia

    Wiesz, ja nigdy sie nie ponizalem wyzywaniem ciebie, no moze raz mi
    nerwy puscily ... zawsze ci po tym wspolczulem w momencie, jak czytalem
    twoje posty, w ktorych ogolnie brakowalo ci argumentow. Teraz tez sobie
    mysle: "biedny Stasio, juz mu brakuje pomyslow" ;-)

    Cieszylem sie za to w momencie jak zaciekle szukales na googlach czegos,
    czego tak naprawde tam nie bylo ;-) Tylko po to, zeby mi udowodnic ze
    masz racje. Ale ta racja tak naprawde nie istniala, bo ja ją wymyslilem
    specjalnie dla ciebie ... bylo mi cie wtedy żal.

    W sumie wiesz chyba juz, ze jest pewna grupka ludzi, ktorzy sie na tobie
    poznali, a reszta to grupa, ktorzy cie jeszcze nie znaja ;-) Ale z
    konsekwencją dązysz do celu. Jak widze twoim celem jest samotnosc i
    wyobcowanie ....

    Na koniec tego posta jestem na 100% pewien, ze po przeczytaniu
    pierwszego akapitu od razu pomyslales, ze zaraz znajdziesz jakies dwa
    posty, w ktorych kogos obrazam, po to zeby mi udowodnic ze nie mam
    racji ... a po przeczytaniu ostatniego zamykasz przeglądarkę ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2004-11-02 19:44:04
    Od: "Info" <n...@o...pl>

    > Hmmm ...
    > Wpłać 50 000 PLN na akcję PAJACYK ... Dożywiają głodne dzieci.
    >
    > --
    > Stasio Podróżnik

    radio cb prawo/... gdzie jeszcze palancie latasz?? powiedz mi o co chodzi bo
    mam cie w KF a jakos wyskakujesz..
    yesoooo co za fiut...

  • 14. Data: 2004-11-03 00:49:39
    Temat: Re: ciąg dalszy zażalenia na policję ( było znak B-2)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <4...@n...onet.pl>, Wiesiek wrote:
    > Dzisiaj tj. 2-11-2004 roku o godzinie 16.00 przyjechałem do Ostródy w celu
    > wykonania zdjęć i filmu ze sposobu ustawienia i uszkodzenia znaku dotyczącego
    > wcześniej opisanej sprawy. Na miejscu stwierdziłem,ze znak został wyprostowany
    > i obrócony. Nie wiem kto dokonał naprawy.

    Ale dlaczego tak cię to dziwi? Przecież powinno się to naprawic i to jak
    najszybciej.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2004-11-03 07:48:12
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Tylko ,że to ma związek ze sprawą próby ukarania mnie mandatem na podstawie
    uszkodzonego znaku. No i ważne kto i kiedy dokonał naprawy, bo jeżeli
    koledzy..w kolorze blue...albo cywile to juz podlega pod niszczenie znaków i
    sygnalizacji ( spróbój złapać jakis znak i nim manipulować...zobaczymy co na to
    policja) . A jeżeli odpowiednie służby , zarząd dróg, naprawili, to będzie to
    odnotowane...zaraz do nich dzwonię z takim pytaniem.
    W innym wypadku świadczy to o próbie ewentualnego fałszowania rzeczywistości.
    Oczywiście będę badał ile i kiedy było ukaranych kierowców w poprzednim czasie
    i sąd zapyta świadków, policjantów i kierowców w jakim stanie był znak.

    Pozdr.
    Wiesiek

  • 16. Data: 2004-11-04 10:55:29
    Od: "Wiesiek" <r...@o...pl>

> [...]
    czasie
    > i sąd zapyta świadków, policjantów i kierowców w jakim stanie był znak.

    Jak sie okazało, instytucja która zajmuje się znakami w tym mieście tego znaku
    nie poprawiała i nie miała takiego zgłoszenia. Ciekawe....

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 17. Data: 2004-11-04 11:29:56
    Temat: Re: Znak B-2 cudownie się wyprostował :)))
    Od: "qmus" <q...@n...please.pl>

    Witam

    Nie do końca zrozumiałem.
    Czy po cudownym wyprostowaniu znaku dokonał on obrotu
    i teraz zatrzymuje samochody jadące z przeciwka?
    Czy nadal jest on ustawiony jako znak po lewej stronie jezdni?

    Pozdrawiam
    Q.

  • 18. Data: 2004-11-04 11:38:09
    Od: "Wiesiek" <r...@o...pl>

> [...]
    > i teraz zatrzymuje samochody jadące z przeciwka?
    > Czy nadal jest on ustawiony jako znak po lewej stronie jezdni?

    Nadal jest po lewej stronie, jedynie prosty i równy :)) Czy zatrzymuje?
    Kierowcy go widzą teraz wcześniej...czy go respektuja, bo jest nie z
    prawej...to juz od nich zależy...

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 19. Data: 2004-11-04 12:02:38
    Od: "Wiesiek" <r...@o...pl>

    Oj, teraz zrozumiałem o co Ci chodzi. Nie, znak dla jadacych z przeciwka ,
    mimo ,ze jest po ich prawej stronie jest tyłem do nich, moga go odczytac jak go
    miną...
    poprzednio, jak był krzywy i obrócony, mógł tych kierowców wprowadzać w
    niepokój..czy przypadkiem ich nie dotyczy..

    pozdrawiam

    Wiesiek