  • 11. Data: 2019-08-22 22:27:24
    Temat: Re: 'Znajdziemy po tygodniu lub sam wyplynie'
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Po kilku dniach zaczęły się procesy gnilne, a te jak wiadomo prowadza do
    > wydzielania ciepła. I tu tkwi tajemnica.

    3 metry pod wodą, to można zobaczyć i gołym okiem:)

    --
    I love love

  • 12. Data: 2019-08-22 23:07:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 22:27, u2 pisze:

    > 3 metry pod wodą, to można zobaczyć i gołym okiem:)

    To czemuś tam nie pojechał i im nie pokazał?

  • 13. Data: 2019-08-22 23:33:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To czemuś tam nie pojechał i im nie pokazał?

    a co tobie, żydku z gazowni, do tego ?:)

    --
    I love love

  • 14. Data: 2019-08-23 00:53:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 23:33, u2 pisze:

    > a co tobie, żydku z gazowni, do tego ?:)

    Wiesz, ile by to ułatwiło? Taki jasnowidz widzący 3 metry pod wodą?
    Przez ścianę też widzisz?

  • 15. Data: 2019-08-23 09:53:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Wiesz, ile by to ułatwiło? Taki jasnowidz widzący 3 metry pod wodą?

    raczej czarnowidz, skoro zwłoki, a nie żywy gostek:)

    > Przez ścianę też widzisz?

    w MIT opracowali taką technologię widzenia przez ściany za pomocą fal
    radiowych, to takie X-Ray:)

    --
    I love love

  • 16. Data: 2019-08-23 11:49:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Po kilku dniach zaczęły się procesy gnilne, a te jak wiadomo prowadza
    >do
    >wydzielania ciepła. I tu tkwi tajemnica.

    Hm, takie intensywne te procesy, zeby cialo mocno wymieniajace cieplo
    z woda, jakos istotnie podgrzac ?

    J.

  • 17. Data: 2019-08-23 14:04:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Po kilku dniach zaczęły się procesy gnilne, a te jak wiadomo prowadza do
    > wydzielania ciepła. I tu tkwi tajemnica.

    Art raczej sugeruje, że całość rozegrała się w ciagu maks paru godzin, a
    najpewnie 1.5h.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2019-08-24 00:17:48
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-23 o 11:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Hm, takie intensywne te procesy, zeby cialo mocno wymieniajace cieplo z
    > woda, jakos istotnie podgrzac ?

    Solidnie dostał w głowę tą śrubą. Pewnie zmarł od razu i już nie mógł
    dopłynąć do brzegu.

    --
    animka

  • 19. Data: 2019-08-24 06:20:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie, ile rund stoczyła motorówka z ofiarą.

    -----

  • 20. Data: 2019-08-24 12:03:19
    Od: s...@g...com

    użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > 'Znajdziemy po tygodniu lub sam wyplynie'

    Tu akurat przyznam policajom rację, jaką trzeba być pizdą żeby
    wypaść z łódki?

    Po co policja mam marnować środki i czas? Żeby się wykazać?
    Bez sensu. Sam wypłynie.