    From: "Sarpedon" <f...@t...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmuszanie do wyboru teleoperatora - jak to jest z TPSA
    Date: Thu, 31 Mar 2005 18:18:14 +0200

    *Dariusz* *Porebski* [ d...@g...pl ] napisał(a):

    > Dzień dobry grupie

    grupa mowi dzien-do-bry :)

    > Wykonuję dość sporo rozmów międzymiastowych i od pewnego czasu korzystam
    > z Tele 2 jako operatora międzystrefowego. Wychodzi to dużo taniej i
    > sprawia mało kłopotów.

    i prawidlowo - masz u mnie plusa :)

    > Ostatnio przejrzałem jednak dokładnie ulotkę reklamową przy rachunku
    > telefonicznym TPSAy i okazało się, że istnieje tańszy abonament -
    > socjalny (23 zł netto) - od tego, który płacę obecnie - standardowy
    > (35zł netto)

    rada na przyszlosc: nie czytaj ulotek ale regulaminy i cenniki

    > Co prawda w pakiecie socjalnym rozmowy są dużo droższe, ale ja mogę
    > przecież korzystać teraz z Tele 2 nawet przy rozmowach lokalnych.

    no tak, na szczescie tele2 uruchomilo lokalne rozmowy...

    > Postanowiłem więc przejść na pakiet socjalny.
    > Niestety okazało się, że muszę w tym celu zrezygnować z Tele 2.

    tak, regulamin jaki sie podpisuje przy zmianie na socjalny zaklada takie
    dzialanie

> [...]
    > prawem. W takim razie dlaczego nie na przykład 100 zł? TPSA zarabiałaby
    > znacznie więcej, bo na razie i tak posiada większość instalacji
    naziemnej.
    > Chodzi mi o to, czy kwoty abonamentów z dostępem swobodnym są
    > arbitralne, czy wynikają z jakiejś ustawy. Jeśli tak, to dlaczego
    > abonament zapewniający swobodny dostęp kosztuje akurat 35 zł netto. Jak
    > to zostało ustalone? Czy ograniczenie dostępu do Tele 2 dla taniego
    > abonamentu jest niezgodne z prawem. Wtedy każdy mógłby korzystać z Tele
    > 2 płacąc dużo mniej. Na czym się oprzeć?

    najlepiej na w/w pytania i watpliwosci odpowiedza ci ludzie na
    pl.misc.telefonia

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.