  • Data: 2015-01-17 18:09:23
    Temat: Re: Zmiany w Ochronie Danych Osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:54ba87c5$0$5018$65785112@news.neostrada.pl...

    > W myśl twojej definicji nie istnieją zbiory dotyczące religijności,
    > bowiem wszystkie zbiory w tym zakresie bazują wyłącznie na deklaracji,
    > która może zostać zafałszowana.

    Obawiam się, że nie rozumiesz co piszę, albo nie chcesz zrozumieć. Nie
    widzę powodu, by deklarację w sparwie posłania lub nie dziecka na religię w
    przedszkolu utożsamiać z oświadczeniem w przedmiocie jego wiary.

    > Nawet to, że figuruję w księgach parafialnych mojej parafii i że sam się
    > tam zgłosiłem, nie musi oznaczać, że jestem takiego wyznania. Może jestem
    > skrytym muzułmaninem i zgłosiłem się tylko żeby podbić serce jakiejś
    > chrześcijanki?

    Może, ale to już Twoja sprawa. Deklaracja dotyczy wiary. Natomiast mam
    nadzieję, że przyznasz mi rację, że samo zgłoszenie się na organizowany
    przez parafię kurs modlitwy nie jest tożsame z oświadczeniem o wierze
    uczestnika. Oczywiscie można założyć, że większość uczestników będzie
    wyznania zgodnego z wyznaniem parafii to organizującej, ale nie można
    wykluczyć, że ktoś się zapisze, by poznać dziewczynę w nim uczestniczącą.

    > Wg mnie nie jest ważna zawartość a struktura zbioru. Przecież zbiór może
    > być nawet pusty, zanim się napełni albo jeśli będzie częściowo opróżniany
    > np. na czas wakacji.

    Oczywiście się z Tobą zgadzam. Choć z drugiej strony chronienie i
    rejestracja pustej tabelki chyba rónież nie ma głebszego sensu.

    > Ale nie ma mechanizmów prawnych do doczepienia się. System rekrutacji
    > stosuje punktację zależną od dobrowolnych oświadczeń rodziców, których to
    > oświadczeń nie można i nie wolno weryfikować. Więc rodzice sobie
    > oświadczają to, co daje ++ w rekrutacji.

    Rozumiem, że znasz jakiekolwiekpowody, by w razie ujawnienia, ze rodzic tam
    nakłamał w celu wyłudzenia dotacji do miejsca w przedszkolu dla jego
    dziecka nie postawić mu po prostu zarzutu oszustwa. Bo jeśli dofinansowania
    nie ma, to faktycznie nie przychodzi mi do głowy żaden przepis karny.

    > No np. wiemy, że Madzia ma cukrzycę, pompę insulinową, że trzeba jej
    > podać to czy tamto jak zaczyna odjeżdżać itp.

    I przedszkolanka jest uprawniona do podawania tego? Czy jak z dzieckiem
    jest coś źle, to ma wezwać lekarza / ratownika / pielęgniarkę.