    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiany w Ochronie Danych Osobowych
    Date: Fri, 16 Jan 2015 09:32:28 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Tylko, czy informacja o uczęśzczaniu na religię na pewno jest
    > informacją o wierze? A informacja o niepełnosparwności informacją o
    > stanie zdrowia? Bo tu mam wątpliwości.

    No raczej zdecydowanie tak, Twoja sprawność, lub nie, określa stan
    twojego zdrowia, tak samo ewentualny rodzaj diety, na religię nie
    będzie raczej uczęśzczał ateista, czy innowierca.
    Zresztą jak pisał Krzysiek, lepiej założyć więcej, niż mniej w tym wypadku. A jak
    wspominałem resjestracja zbioru jest formalnością, a brak wymogu
    rejestracji nie zwalnia z odpowiedniego zabezpieczenia zbioru.

    --
    pozdrawiam
    szerszen