  • 1. Data: 2003-10-31 15:37:36
    Temat: Zmiana "nomenklatury" po 1 maja 2004r.?
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Czy ktos sie orientuje czy aktualnie Sejm pracuje nad zmiana przepisow
    niektorych ustaw (m.i. KC, prawo o ubezpieczeniach, i inn.) ktore maja wejsc
    w zycie z dniem 1 maja 2003 (po wejsciu do UE)? Chodzi mi o przepisy
    zmieniajace np pojecie konsumenta w prawie ubezpieczeniowym czy tez um
    kupna - sprzedazy z KC.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-31 17:58:41
    Temat: Re: Zmiana "nomenklatury" po 1 maja 2004r.?
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
> [...]
    > w zycie z dniem 1 maja 2003 (po wejsciu do UE)? Chodzi mi o przepisy
    > zmieniajace np pojecie konsumenta w prawie ubezpieczeniowym czy tez um

    A co chcesz zmieniać w pojeciu konsumenta?

    KG

  • 3. Data: 2003-10-31 18:46:03
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > A co chcesz zmieniać w pojeciu konsumenta?

    Ja nic :-) ale dzisiaj wpadla do mnie taka jedna ktora konczy prawo i
    zaczela cos mowic o zmianach jakie sie szykuja od 1 maja. Jej mama byla na
    jakims szkoleniu itd... Podobno maja byc jakies zmiany m.in takie jakie
    podaleem w poscie (itd). Zdziwilem sie ogromnie bo ja nic nie slyszalem ale
    pomyslalem ze warto zapytac innych - wiec pytam :-)

  • 4. Data: 2003-10-31 18:53:21
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
> [...]
    > podaleem w poscie (itd). Zdziwilem sie ogromnie bo ja nic nie slyszalem ale
    > pomyslalem ze warto zapytac innych - wiec pytam :-)

    Prawo ubezpieczeniowe zmienia się od 1 stycznia, a część od wejścia do
    UE, więc może o to chodzi...
    A definicja konsumenta - myślę, że ta poprawiona w kc już się nie zmieni.

    KG

  • 5. Data: 2003-10-31 22:24:43
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    > Prawo ubezpieczeniowe zmienia się od 1 stycznia, a część od wejścia do
    > UE, więc może o to chodzi...
    zmienia sie:
    Ustawa o dzialalnosci ubezpieczeniowej

    wchodzi pakiet ustaw pochodnych

> [...]