  • 1. Data: 2006-03-31 07:07:26
    Temat: Zmiana nazwiska
    Od: "Azrael" <j...@e...pl>

    Jaka jest procedura, jakie obostrzenia, czy mozna to zrobic na swoje
    żądanie bez podania przyczyn ?

    Azrael

  • 2. Data: 2006-03-31 07:44:36
    Temat: Re: Zmiana nazwiska
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    jest sporo obostrzeń
    http://e-prawnik.pl/show/page.php/cD1tdXN0X2xvZ2luX2
    FuZF9wYXlfc21zJnBrZXk9MGMwMGU5NGEyNjYxMmRiZjQyMzdmY2
    VlZDkwNzliZjQ

  • 3. Data: 2006-03-31 10:35:22
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Azrael wrote:
    > Jaka jest procedura, jakie obostrzenia, czy mozna to zrobic na swoje
    > żądanie bez podania przyczyn ?
    >
    > Azrael

    Najprościej to chyba zrobić wstępując w związek małżeński :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 4. Data: 2006-03-31 11:10:36
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jaka jest procedura, jakie obostrzenia, czy mozna to zrobic na swoje
    > ż?danie bez podania przyczyn ?

    Tak ... tylko to kosztuje. Najpierw jakies 100-300 zł na slub, a potem 600
    zl na rozwód.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl