  • Data: 2005-12-11 15:17:25
    Temat: Re: Zmiana kategorii wojskowej
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbi" <m...@i...pl> napisał
    > Już znalazłem: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1595.htm
    > ROZDZIAŁ XVI - STAN PSYCHICZNY
    > § 68 pkt.3 - Zaburzenia osobowości znacznie upośledzające zdolności
    > adaptacyjne
    > utrwalone, kat. E
    > pkt 3. Dotyczy osób z ciężkimi zaburzeniami struktury charakteru i sposobu
    > zachowania się w szczególności wyczerpującymi kryteria rozpoznania:
    > osobowości
    > dyssocjalnej, osobowości chwiejnej emocjonalnie (impulsywnej), osobowości
    > paranoicznej, osobowości lękowej, osobowości schizoidalnej, osobowości
> [...]

    No ja nie byłbym taki pewien czy podpadasz pod punkt 3. Zresztą znasz lepiej
    swoje schorzenia, ale... komisja może mieć wątpliwości, przedstawiając samo
    zaświadczenie można komisji nie przekonać, zwłaszcza, iż skończyłeś studia,
    funkcjonujesz pewnie jakoś, więc można mieć wątpliwości. Trzeba pokazać
    historię choroby, kartoteki lekarskie, a nie jedno zaświadczenie. Komisja
    pewnie może wysłać też na badania dodatkowe. Ale w końcu, może oni chcą Cię
    do rezerwy wysłać, a Ty się obawiasz i chcesz kategorię zmieniać.