  • Data: 2005-12-11 14:48:33
    Temat: Re: Zmiana kategorii wojskowej
    Od: Barbi<m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Barbi" napisał
    >
    > Może właśnie chcą zaświadczenie. Albo planują wysłać do rezerwy.

    > Jest takie rozporządzenie, które określa schorzenia i przypisane im
    > kategorie, nie pamiętam numeru Dz.U. Poszukaj na stronie Sejmu, tam wszystko
    > jest.
    > Może ktoś z grupy pamięta tytuł tego aktu.

    Już znalazłem: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1595.htm
    ROZDZIAŁ XVI - STAN PSYCHICZNY
    § 68 pkt.3 - Zaburzenia osobowości znacznie upośledzające zdolności adaptacyjne
    utrwalone, kat. E
    pkt 3. Dotyczy osób z ciężkimi zaburzeniami struktury charakteru i sposobu
    zachowania się w szczególności wyczerpującymi kryteria rozpoznania: osobowości
    dyssocjalnej, osobowości chwiejnej emocjonalnie (impulsywnej), osobowości
    paranoicznej, osobowości lękowej, osobowości schizoidalnej, osobowości
    anankastycznej.
    Interesuje mnie czy kategoria jest przyznawana niejako z automatu po
    przedstawieniu zaświadczenia, czy też komisja może to podważyć lub zignorować.
    ps. w lipcu 2004 skończyłem licencjat, później poszedłem na USM i teraz jestem na
    urlopie, został mi ostatni rok nauki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info