  • 21. Data: 2007-03-16 15:04:46
    Temat: Re: Zmarla matka miala kredyty - co teraz?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MrJack napisał(a):

    > Po prostu zadzwonic do banku i sprobowac sie dowiedziec? Chyba sie nei da,
    > bede musial pojsc z aktem zgonu do jakiejs placowki.... ?

    Najprościej będzie najpierw do banku zadzwonić i zapytać, jakie mają
    procedury.

    > Wszystko bylo na mame, jako na wlasciciela mieszkania.

    No to jak chcesz, to informujesz i umowy "znikają".

    Potem możesz od razu brać nowe promocje na siebie.

  • 22. Data: 2007-03-16 20:10:07
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tzn. spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu.

    > Ooooooooops... NIE przechodzi... Merde...
    E... to statut stanowi.
    MZ

  • 23. Data: 2007-03-23 12:03:06
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <3...@n...lechistan.com>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Tzn. spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu.

    > Ooooooooops... NIE przechodzi... Merde...

    Nie aż tak bardzo. Jeśli się mieszkało razem (a tak chyba było w tym
    przypadku), to jest roszczenie o przyjęcie do spółdzielni i ustanowienie
    prawa. Tylko trzeba się ruszyć i deklarację złożyć (art. 15 ustawy o
    spółdzielniach mieszkaniowych).

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 24. Data: 2007-03-23 13:34:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

> [...]
    > przypadku), to jest roszczenie o przyjęcie do spółdzielni i ustanowienie
    > prawa. Tylko trzeba się ruszyć i deklarację złożyć (art. 15 ustawy o

    To się zgadza - "merde" było tylko dlatego, że się pomyliłem, czego nie
    lubię ;)