  • 1. Data: 2006-05-26 08:14:40
    Temat: Złożenie wypowiedzenia.
    Od: ad-hoc <a...@k...lm.pl>

    Witam.
    Jestem zatrudniony na czas nieokreślony. Chcę zmienić pracę więc planuję
    złożyć wypowiedzenie. Jak powinienem to zrobić? Powinienem przygotować
    dwa jednobrzmiace wypowiedzenia, jedno podpisać samemu i zostawić w
    kadrach na drugim odebrać podpis pani z kadr i zatrzymać dla siebie? Czy
    tak to się robi?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-26 08:22:50
    Temat: Re: Złożenie wypowiedzenia.
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ad-hoc" <a...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drugim odebrać podpis pani z kadr i zatrzymać dla siebie? Czy tak to się

    Ja się tylko podepnę pod pytanie z inną wątpliwością :
    Czy można podpisać umowę z innym pracodawcą, będąc jednocześnie jeszcze
    zatrudnionym u poprzedniego ? Oczywiście data rozpoczęcia pracy u nowego
    pracodawcy byłaby np. o jeden dzień późniejsza niż ostatni dzień pracy u
    starego, ale fakt faktem nową umowę o pracą chciałbym podpisać pracując
    jeszcze w starej firmie...

  • 3. Data: 2006-05-26 15:15:26
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

> [...]
    > drugim odebrać podpis pani z kadr i zatrzymać dla siebie? Czy tak to się

    Wypowiedzenie umowy o pracę jest jednostronną czynnością prawną więc
    wystepuje w 1 egzemplarzu. Umowa potrzebuje 2 jednobrzmiących egzemplarzy.
    Wypowiedzenie wystarczy złożyc pismem poleconym. Jest wtedy uznane za
    prawidłowo doręczone.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2006-05-26 15:37:36
    Od: "SJ" <s...@T...pl>

    Użytkownik "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ad-hoc" <a...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wypowiedzenie umowy o pracę jest jednostronną czynnością prawną więc
    > wystepuje w 1 egzemplarzu.

    Dziwny tok rozumowania. Każde pismo które składam poświadczam kopią . Czyli
    wykonuję w 2 egzemplarzach. Kopię przechowuję a/a
    Robol

  • 5. Data: 2006-05-26 15:58:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SQ|wysyn napisał(a):
    > Wypowiedzenie umowy o pracę jest jednostronną czynnością prawną więc
    > wystepuje w 1 egzemplarzu. Umowa potrzebuje 2 jednobrzmiących egzemplarzy.

    tak? a to niby po co? umowa w dwóch, wypowiedzenie w jednej...

    > Wypowiedzenie wystarczy złożyc pismem poleconym. Jest wtedy uznane za
    > prawidłowo doręczone.

    jeżeli dotrze...

    KG

  • 6. Data: 2006-05-26 18:17:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5776f$gos$1@news.dialog.net.pl SJ
    <s...@T...pl> pisze:

    > Dziwny tok rozumowania.
    To nie tok rozumowania, to bzdety.

    > Każde pismo które składam poświadczam kopią .
    > Czyli wykonuję w 2 egzemplarzach. Kopię przechowuję a/a
    A co robisz jak trzeba wysłać pocztą?

    Jotte

  • 7. Data: 2006-05-26 20:32:09
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    oczywiscie ze mozna, a nawet powiedzialbym ze terminy moga sie nakladac,
    bo u jednego skonczyles prace(zmiane) i idziesz do drugiego. Nikt ci nie
    zabroni pracowac u 4 pracodawcow na 1/4 etatu.

    --
    Pozdro
    Harry