  • Data: 2004-10-25 21:27:39
    Temat: Re: Zlodziejskie stawki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:cljmo5$n5l$1@news.onet.pl...

    > Domyślam się, że jesteś co najmniej kandydatem na tego "wyzyskiwacza".

    Mylisz się. Studiuję prawo hobbystycznie bo mam zawód i to przynoszący
    wymierne korzysci finansowe:-) Na prawo poszłam gdy okazało się, ze jestem w
    ciaży i tak czy siak byłam skazana na utknięcie w domu przy dziecku.
    Postanowilam więc jakoś wykorzystać ten czas:-))

    > Jesteś strasznie płytka i widzisz tylko własny nos.

    I dobrze mi z tym. Przynajmniej nie udaję, ze umieram za miliony. Nikt mi
    nic nie daje za darmo, czemu ja miałabym komus? [nie mam tu na mysli
    dzialalnosci charytatywnej bo taka mi nie obca ale malych cwaniaczków,
    którzy swoja pracę cenią ale za moje ceny widzą im się np za drogie - w moim
    zawodzie jest konkurencyjność więc jak komus nie pasuje nie jest na mnie
    skazany - to dla jasnosci:-) ]

    Ale to typowe dla adwokatów
    > i radców prawnych.

    Skoro tak mówisz:-)))