  • 11. Data: 2012-10-06 22:10:22
    Temat: Re: Złodziejskie państwo
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    news:k4oobo$5e4$1@usenet.news.interia.pl...

    > 2. Wiek lasu - Z tego co mi wiadomo to drzewa nie mówią, a nie zamierzam
    > ścinać drzewa i liczyć słoje. ;)

    Załatw ich własną bronią
    Znajdź największe i najdroższe drzewo, zmierz średnicę na wysokości 130cm
    (jeśli drzewo się rozwidla poniżej to każdy z nowych pni liczy się jak
    kolejne drzewo!), wypełnij wniosek na wycięcie w uzasadnieniu wpisując
    "policzenie wieku lasu na podstawie słojów", jako wnioskującego wpisz ten US
    i daj tylko im do podpisu.
    Drzewko od 3 do 5 metrów średnicy to niecałe 2,5k PLN za centymetr
    Powiedz że z wnioskiem już nawet sam się możesz pofatygować do UM żeby nie
    zabierać im cennego czasu :)

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2012-10-07 06:39:48
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-06 16:24, qwerty pisze:

    > Widziałem tylko, że ten las składa się ze starego i nowoposadzonego. Las
    > nie jest dzielony żadnymi słupkami, więc trudno powiedzieć która część
    > jest tak na prawdę moja. Rozumiesz?

    Wiesz... może to nie będzie merytoryczne: Kiedyś odziedziczyłem 1/14
    kamienicy w odległym mieście. Po miesiącu rozmów z zarządcą, agencjami
    nieruchomości itd. wpisałem do deklaracji wartość 4-krotnie zaniżoną.
    Przeszło. No - ale mnie wtedy pytali tylko o wartość, a nie o wymierne
    przesłanki do wyznaczenia tej wartości.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 13. Data: 2012-10-07 17:07:41
    Od: Marek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-06 22:10, Irokez pisze:
    > Drzewko od 3 do 5 metrów średnicy to niecałe 2,5k PLN za centymetr

    Są takie "drzewka" w Polsce?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2012-10-07 18:01:15
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Są takie "drzewka" w Polsce?

    Tfu, po obwodzie miało być....
    Dąb Bartek ma ponad 9 metrów po obwodzie.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2012-10-08 11:14:18
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sat, 6 Oct 2012 09:57:28 +0200, qwerty napisał(a):

    > Jest zapisek, że "Powyższe dane należy nadesłać na adres tutejszego Urzędu
    > Skarbowego w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma.", więc to te
    > dane mam podać w ciągu 7 dni, a nie tylko się odezwać.

    A tam.

    A próbowałeś najprostszej rzeczy, a mianowicie telefonu do US, konkretnie do
    osoby która Ci to wysłała? powinna być podpisana.
    Całkiem niedawno przechodziłem podobne sprawy podatkowe z US po paru latach,
    wymagało to dostarczenia dokumentacji - a to ze sółdzielni, a to z Sadu,
    gdzie wszystko trwało, i można było to załatwić jednym telefonem (no, potem
    tych telefonów było więcej, i bez wizyty się nie obeszło bo ja po prostu
    chciałem wszystko zrobic jak należy a nie wszystko rozumiałem tak jak
    rozumie US :)
    I choć pismo dostałem w grudniu, z siedmiodniowym terminem, sprawa
    przeciągnęła się do kwietnia i nie było z tym żadnych problemów - ale pod
    warunkiem że pouzgadniasz to wszystko z kimś z US.