  • Data: 2017-09-14 00:21:04
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-13 o 20:58, Kris pisze:

    > Kaprys kuriera pewnie. W moim przypadku nawet o schody nie chodziło a o wstawienie
    za furtkę ale gość jak dzwonił że jedzie z przesyłką to od razu in formował mnie że
    ktoś musi podejść pod samochód bo on powyżej 30 kg nie wnosi.
    > Burak zwykły musiałby bo jak zobaczył ze kobieta odbiera to mógł te 20cm ze zwykłej
    grzeczności paczkę przestawić. A postawił dokładnie koło furtki
    > Tyle że w regulaminie ich firmy jest o 50kg a i nic tam nie znalazłem o "po
    schodach nie wnosimy"
    > A bawić się w składanie reklamacji nie zamierzam
    > A skoro uznał ze furtka to "konkretny adres" to i tak się sfrajerzył bo powinien
    kazać żonie 150 metrów dalej podejść- bo ok 150 metrowa droga od drogi publicznej do
    furtki to droga prywatna należąca do naszej nieruchomości;)

    I nie zastanowiło cie dlaczego w opcji wysyłka do firmy oferują pod
    drzwi a w wysyłce do osoby prywatnej pod adres?
    Zrób to co mnie proponowałeś, poćwicz intelekt.