  • Data: 2017-09-13 20:58:33
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 września 2017 20:00:54 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > No to skoro w adresie pisza ze dostarcaja pod konkretny adres to skad
    > ograniczenie ze "po schodach nie wnosze"?

    Kaprys kuriera pewnie. W moim przypadku nawet o schody nie chodziło a o wstawienie za
    furtkę ale gość jak dzwonił że jedzie z przesyłką to od razu in formował mnie że ktoś
    musi podejść pod samochód bo on powyżej 30 kg nie wnosi.
    Burak zwykły musiałby bo jak zobaczył ze kobieta odbiera to mógł te 20cm ze zwykłej
    grzeczności paczkę przestawić. A postawił dokładnie koło furtki
    Tyle że w regulaminie ich firmy jest o 50kg a i nic tam nie znalazłem o "po schodach
    nie wnosimy"
    A bawić się w składanie reklamacji nie zamierzam
    A skoro uznał ze furtka to "konkretny adres" to i tak się sfrajerzył bo powinien
    kazać żonie 150 metrów dalej podejść- bo ok 150 metrowa droga od drogi publicznej do
    furtki to droga prywatna należąca do naszej nieruchomości;)