  • 21. Data: 2004-12-21 20:52:08
    Temat: Re: Złapała mnie policja na seksie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:2080.00000648.41c7d0ce@newsgate.onet.pl...

    > Niestety na policji zeznałem, że nie pożyczałem nikomu samochodu.

    Wyjaśnienia mozesz zmienić. teraz powiesz, ze tam tak zeznałeśw obawie przed
    dekonspiracją osoby najbliżśzej, które rzeczony pojazd pożyczyłeś. Obwiniony
    w wyjaśnieniach może łgać, dokąd go sąd na tym nie przyłapie.

    > A czy same zeznania ew, świadków mogą byś wystarczające?

    Oczywiście. Ale jak znam życie, to nikt tam, nosa do szyby nie przykładał. A
    z większej odległości, to świadek się robi mało wiarygodny. Zwłaszcza w
    ciemnym miejscu i w nocy.

  • 22. Data: 2004-12-21 20:53:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości

    > Niby? Z czego to wynika?

    Z pragmatyki. Jakbyś się jako policjant poczuł pokrzywdzony, to nagle się
    okazuje, że nie możesz sprawcy wylegitymować, bo wykonasz czynność służbową
    w sprawie, w której jesteś stroną. To pierwszy przykład, który mi do głowy
    przychodzi. Ale tego jest więcej.

  • 23. Data: 2004-12-22 17:39:37
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > w sprawie, w której jesteś stroną. To pierwszy przykład, który mi do głowy

    OK. TO przekonuje.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -Skąd wiadomo, że mężczyzna jest szczęśliwy?

  • 24. Data: 2004-12-23 08:55:24
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    > No o to mi tez chodzi. Na służbie. Dlaczego na służbie nie ma prawa się
    > gorszyć?

    Tak samo urzednik stanu cywlinego w pracy nie moze okazywac swoich
    pogladow.Np. przy zawieraniu zwiazkow homoseksualnych.Bo jest urzednikiem i
    slubowal sluzyc prawu.

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

  • 25. Data: 2004-12-23 09:45:38
    Od: "inezja" <i...@N...gazeta.pl>

    Dziwne zachowanie policji dlaczeog Was nei wylegitymowali
    mnie juz z moim facetem policja zlapala 3 razy nie jest to mile uczucie
    za pierwszym razem zobaczylismy swiatla samochodu i zdolalismy sie troche
    ogarnac, wylegitymowali nas i zwrocili uwage podarowali
    za drugim razem porazila nas dopiero latarka przez szybe bo podjechali od
    tylu i nie widzielsmy, nie otwarlismy auta az sie ubralismy i jeszcze
    powiedzielismy zeby nam nie swiecili latarka bo to chamskie, wylegitymowali
    chlopaka mnie nie bo chlopak powiedzial zeby mnie nie stresowali
    Za trzecim razem bylo podobnie
    Wiec sie dziwie ze masz takie przejscia
    i pytanie co to jest miejsce publiczne czy droga w lesie gdzie nie ma zywej
    duszy to miejsce publiczne ??

  • 26. Data: 2004-12-23 13:33:35
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze inezja:
    > : i pytanie co to jest miejsce publiczne czy droga w lesie gdzie nie ma

    tak

    --
    GG: 4750296...TLEN: ravsite... WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521