    From: "inezja" <i...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złapała mnie policja na seksie
    Date: Thu, 23 Dec 2004 09:45:38 +0000 (UTC)

    Dziwne zachowanie policji dlaczeog Was nei wylegitymowali
    mnie juz z moim facetem policja zlapala 3 razy nie jest to mile uczucie
    za pierwszym razem zobaczylismy swiatla samochodu i zdolalismy sie troche
    ogarnac, wylegitymowali nas i zwrocili uwage podarowali
    za drugim razem porazila nas dopiero latarka przez szybe bo podjechali od
    tylu i nie widzielsmy, nie otwarlismy auta az sie ubralismy i jeszcze
    powiedzielismy zeby nam nie swiecili latarka bo to chamskie, wylegitymowali
    chlopaka mnie nie bo chlopak powiedzial zeby mnie nie stresowali
    Za trzecim razem bylo podobnie
    Wiec sie dziwie ze masz takie przejscia
    i pytanie co to jest miejsce publiczne czy droga w lesie gdzie nie ma zywej
    duszy to miejsce publiczne ??