  • 1. Data: 2004-12-20 10:06:36
    Temat: Złapała mnie policja na seksie
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.
    Któregoś pięknego dnia zadzwonił telefon z policji z prośbą o osobisty kontakt.
    Pojechałem na komendę i dowiedziałem się, że chodzi o to, że zostałem złapany
    na bara-bara w ustronnym, lecz jednak publicznym miejscu. Trochę mnie to
    zdziwiło, ponieważ nikt nie nakrył mnie podczas ten tego.
    Bara-bara było z panienką lekkich obyczajów i z tego co się dowiedziałem
    policja zanotowała mój nr rejesrac. samochodu (stąd namiary mieli na mnie).
    Prawdopodobnie zobaczyli, jak wsiadała.
    Czy to wystarczy, żebym odpowiadał np z art. 51 par 1 kw?

    pzdr greo