  • 41. Data: 2004-12-28 17:15:11
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Nie będę specjalnie dla ciebie oznaczał, co jest komentarzem ogólnym lub
    > uwagą na marginesie. Większość czytających tę grupę jest jednak nieco
    > bystrzejsza od ciebie (może to właśnie dlatego - dla 'dopieszczenia'
    > własnego ego - permanentnie zgrywasz 'tajemniczą twarz w lufciku'?).

    O mój Ty bystry, akurat w tym miejscu chodziło o konkretną sytuację.

    KG

  • 42. Data: 2004-12-28 17:51:44
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Herbi <x...@a...pl> naskrobał/a w news:1kz8lnrqqn1te$.dlg@onet.pl:

    > Dlaczego 'Sądu' ? przecież nie zwracała się do 'Wysokiego Sądu'
    > tylko pisała o sądzie.

    Prawdopodobnie dlatego, że zdania zaczyna się od dużej litery. Nawet
    jeśli to równoważniki zdań.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Mlodziez w stanie nietrzezwym moze spowodowac potomstwo.

  • 43. Data: 2004-12-28 18:05:19
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> wrote:
    > Czyli jedynym dowodem na to bicie są zeznania córki. A innych śladów nie
    > było? A ślady przytrzymywania przy wlewaniu alkoholu? Sińce na policzkach?
    > ślady po rzuceniu na ziemię? Zabrudzone ubranie? Zakrwawiona bielizna? Nic
    > nie było?

    Wersja alternatywna to to, że dziewczę wypiło parę kielonków i pociupciało
    ze starszym kolegą, myślało, że to już wielka miłość, a tymczasem po dwóch
    tygodniach zobaczyło go obściskującego się z najlepszą koleżanką i
    postanowiło się zemścić.

    Poza tym może to właśnie to dziewczę pisze te posty? Są takie koszmarnie
    nieskładne :)

    P.

  • 44. Data: 2004-12-28 19:29:51
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    [ciach ...]

    Na 99 % masz rację.
    Ja tylko w kwestii formalnej: poznała go na ławce, ale z postu moim zdaniem
    wcale nie wynikało że rzekomy gwałt odbył się też przed blokiem.

    --
    JOHNSON :)

  • 45. Data: 2004-12-28 20:54:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "matka zgwałconej" <c...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawa jest tego typu że córka poznała go na ławce przed blokiem ,jest
    > bardzo dziecinna i naiwna nie wyczuwała zagrożenia z jego strony.

    On też nie.

    >Ona się
    > jemu przedstawiła i powiedziała że ma 14 lat,więc doskonale wiedział że

    Kto to słyszał?

    >Zresztą do końca nie
    > wiemy co to dokładnie było,bo córka mówi że "odjęło jej po tym ręce i
    > nogi"
    > nie miała siły się bronić.

    Może to miłość?

    Pzdr
    Leszek

  • 46. Data: 2004-12-28 20:56:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Kto to słyszał?

    Kij, kto słyszał. Ale ile kobiet kłamie co do wieku.

  • 47. Data: 2004-12-28 20:59:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "chres37" <c...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Tytułem wstępu panie "januszek" jestem mężem autorki postu"matka
    > zgwałconej" i czy ci się to podoba czy nie
    > moja żona ma prawo napisać z mojego konta pocztowego na każdą grupę jaką
    > będzie chciała a tobie TROLU
    > WARA do tego!!!

    Taaa. I bardzo pomaga to w uwierzytelniniu napisanych bzdur.
    Zostałeś zgwałcony????

    Pzdr
    Leszek

  • 48. Data: 2004-12-28 21:04:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > dokladnie, i co wiecej - jak uczy zycie :) - w 99% przypadkow mielibysmy
    > racje

    Choć w stosunku do przemka rokickiego użycie sówa "pomyślałem" byłoby
    nadużyciem;)))

    Leszek

  • 49. Data: 2004-12-28 21:48:26
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2004 20:29:51 +0100, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

> [...]
    > zdaniem
    > wcale nie wynikało że rzekomy gwałt odbył się też przed blokiem.

    nie wynikało tez nic innego...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 50. Data: 2004-12-28 22:14:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "chres37" <c...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    Myślałem o tym i sprawdziłem. Ale trafiają się od roku z tego konta również
    "damskie" tematy. Na przykład:

    http://groups.google.pl/groups?q=chres37%40dot-com.n
    et.pl&hl=pl&lr=&c2coff=1
    &as_qdr=all&selm=bv5958%24kmk%241%40news.lublin.pl&r
    num=4

    http://groups.google.pl/groups?q=chres37%40dot-com.n
    et.pl&hl=pl&lr=&c2coff=1
    &as_qdr=all&selm=ce84bh%24t5h%241%40news.lublin.pl&r
    num=6