  • 11. Data: 2004-05-30 22:52:19
    Temat: Re: Zgubilem ksiazeczke wojskowa
    Od: "sn" <s...@p...onet.pl>

    > Najgłupszy pomysł z możliwych

    Jest wg. Ciebie jakis lepszy?

    snova

  • 12. Data: 2004-05-30 22:58:27
    Od: "SKY_NET" <w...@n...pl>

    > Jest wg. Ciebie jakis lepszy?
    >
    > snova

    Ja mam jeszcze kilka pomyslow ale to juz kosztuje. Zapraszam do mojej
    kancelarii, zobaczymy co da sie zrobic z ta sprawa.

    SKY_NET

  • 13. Data: 2004-05-30 23:11:30
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "SKY_NET" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam jeszcze kilka pomyslow ale to juz kosztuje. Zapraszam do mojej
    > kancelarii, zobaczymy co da sie zrobic z ta sprawa.

    opusc wiec te grupe

    bez pozdro
    ape

  • 14. Data: 2004-05-31 00:47:53
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    sn wrote:

    > Jest wg. Ciebie jakis lepszy?

    kłamstwo ma krótkie nogi, jak ci powiesz, że ci ukradli, to bardzo
    szybko się przyznasz, że skłamałeś.
    Grozi ci kara za składanie fałszywych zeznań, zdecydowanie większa niż
    opieprz, za zgubienie książeczki.
    Po prostu idź i powiedz, że zgubiłeś

  • 15. Data: 2004-05-31 06:20:15
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Heh, no wiem ze w WKU tylko chodzi mi o to czy sprobuja mnie za to tylko
    > opieprzyc czy kaza jeszcze za cos placic i jak dlugo trwa wyrobienie nowej
    > ksiazeczki?

    ze 3 miesiące temu byłem na ćwiczeniach rezerwistów-
    ktoś tam właśnie zgubił to cudo;
    ztcp - coś płacił za wyrobienie nowej (ze 30-40zł) ,
    no i fotografia też kosztuje;
    z pouczenia wklejonego do ww. książeczki wynika,
    iż o zagubieniu należy powiadomić Wku;
    "niepowiadomienie o utracie podlega karze"-
    -tak przynajmniej było przeszło 20 lat temu;

    g.

  • 16. Data: 2004-05-31 06:28:30
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    Policja nie przyjmuje zgłoszeń o utracie dowodów osobistych. Dla dowodów
    ewentualnie, jeśli się ktoś upiera, to dostanie zaświadczenie, że zgłosił -
    rejestrowane w zeszycie, bo nikt tegop nie ewidencjonuje. Na książeczkę
    wojskową nawet zaświadczenia nie dostanie. Policja zwalcza przestępczość, a
    nie szuka zagubionych rzeczy.

  • 17. Data: 2004-05-31 18:12:54
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9ekg4$f8a$2@news.onet.pl...
> [...]
    > rejestrowane w zeszycie, bo nikt tegop nie ewidencjonuje. Na książeczkę
    > wojskową nawet zaświadczenia nie dostanie. Policja zwalcza przestępczość,

    jak ktos bardzo chce miec dowod zgloszenia - zawsze moze to zrobic w formie
    pisemnej listem poleconym i zachowac dowod nadania

    pozdro
    ape

  • 18. Data: 2004-06-01 07:48:22
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    Jesli nie wybierasz sie do WKU w jakims celu /np przeniesienie do rezerwy/
    to olej sprawe. A jak bedziesz mial potrzebe to wtedy idz , zglos zgubienie,
    jakas oplata skarbowa + zdjecie i za pare dni masz nowa ksiazeczke. NIe
    robia zadnego problemu

    pozdr
    Łukasz

  • 19. Data: 2004-06-01 12:23:25
    Od: "sn" <s...@p...onet.pl>

    1. we wrzesniu konczy mi sie odroczenie sluzby bo koncze studia
    2. ksiazeczka jest mi potrzebna tez po to zeby sie wymeldowac bo zmieniam
    miejsce zamieszkania

    sn

  • 20. Data: 2004-06-01 12:37:20
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > 1. we wrzesniu konczy mi sie odroczenie sluzby bo koncze studia

    to pewno Cie przeniosa do rezerwy wiec ksiazeczka bedzie potrzebna

    > 2. ksiazeczka jest mi potrzebna tez po to zeby sie wymeldowac bo zmieniam
    > miejsce zamieszkania

    a tego to nie rozumiem... ksiazeczka wojskowa do wymeldowania ???