  • 51. Data: 2010-08-06 16:05:53
    Temat: Re: Zgubienie dokumentów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kotlet wołowy wrote:

    > to sie zglasza "podejrzenie" kradziezy

    jak wyzej
    klamac trzeba umiec.

  • 52. Data: 2010-08-06 16:08:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mark wrote:

    > Zglaszaj.
    > Dla wlasnego bezpieczenstwa - zglaszaj.

    co zglaszac?
    przestepstwo ktorego nie bylo?
    wiesz jak sie zaczyna takie zgloszenie?
    "uprzedzony o odpowiedzialnosci karnej za skladanie fałszywych ....."

    > Wiec nie patrz na wymogi formalne tylko zglaszaj dla ochrony wlasnego tylka.

    pani w sklepie wisujacej dane do komputera zwisa czy osoba na zdjeciu
    jest podobna do tej w rzeczywistosci.
    tobie jak widac zwisa, ze to on bedzie mial w papierach nasrano w w
    postaci "karany". Przeciez to nie twoje papiery.

  • 53. Data: 2010-08-07 09:52:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Tego nie bylbym taki pewien, czy sie nie da, znam przypadki, że mimo
    > wszystko sie dało, ale masz potwierdzenie zgłoszenia, więc to już
    > problem tego banku....

    Dyżurni czasem tak robią, żeby pozbyć się upierdliwego klienta -
    prościej i szybciej jest nabazgrać jakiś kwitek, niż tłumaczyć godzinami
    upartemu osłowi, że to nie jest sprawa dla policji ;)

    Równie dobrze mógłbyś to zgłosić proboszczowi.

  • 54. Data: 2010-08-09 08:24:41
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 11:08:47 -0500, witek napisał(a):

    > co zglaszac?
    > przestepstwo ktorego nie bylo?

    A skad wiesz ze nie bylo?
    Moze wcale nie zgubil, tylko nawet sie nie zorientowal kiedy mu wyciagneli
    np z kieszeni? I zglosi policji ze *podejrzewa* ze zostaly mu ukradzione.

    --
    Mark

  • 55. Data: 2010-08-09 12:21:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mark wrote:

    > A skad wiesz ze nie bylo?
    > Moze wcale nie zgubil, tylko nawet sie nie zorientowal kiedy mu wyciagneli
    > np z kieszeni? I zglosi policji ze *podejrzewa* ze zostaly mu ukradzione.

    to zgłasza podejrzenie (uzasadnione), czy kradzież?

    zastanów się co mu proponujesz, bo narazie idzie prosto do piedla.

  • 56. Data: 2010-08-10 13:20:21
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2010 07:21:38 -0500, witek napisał(a):

    > to zgłasza podejrzenie (uzasadnione), czy kradzież?
    >
    > zastanów się co mu proponujesz, bo narazie idzie prosto do piedla.

    *JA* proponuje?
    Przepraszam, ale wskaz mi w ktorym miejscu w moim pierwszym poscie napisalem
    by zglosil *kradzierz*.
    Bo nic takiego nie napisalem.

    --
    Mark