  • 21. Data: 2010-08-06 07:40:15
    Temat: Re: Zgubienie dokumentów
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 07:54:53 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Kto zawiadamia o przestępstwie lub o przestępstwie skarbowym organ
    > powołany do ścigania wiedząc, że przestępstwa nie popełniono,

    Tylko skąd on sam ma wiedzieć, czy zgubił, czy mu ukradli?

    --
    marcin

  • 22. Data: 2010-08-06 07:44:14
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "sensor" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 5 Aug 2010 16:01:16 +0100, m4rkiz napisał(a) w wiadomości

    > W sprawie kredyciku to jeszcze w banku trzeba zgłosić, żeby wprowadzili do
    > swojej centralnej bazy.

    a po co ?

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 23. Data: 2010-08-06 07:45:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kotlet wołowy pisze:

    > a po co ?

    Aby żaden bank nie dał kredytu osobie posługującej się takim dowodem.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-08-06 07:46:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 09:40, zly pisze:

    > Tylko skąd on sam ma wiedzieć, czy zgubił, czy mu ukradli?

    A Policja mu to powie?

    --
    spp

  • 25. Data: 2010-08-06 07:48:43
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    > Przy czym pamiętaj, że jak przyjdziesz i powiesz, że ci tą śrubkę ukradli,
    > to zgłoszenie i owszem przyjmą, a ty ewentualnie dostaniesz 2 lata w
    > zawiasach.

    to sie zglasza "podejrzenie" kradziezy

  • 26. Data: 2010-08-06 07:58:43
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 09:46:17 +0200, spp napisał(a):

    > A Policja mu to powie?

    Nie, ale na jakiej podstawie miałby być karany?

    --
    marcin

  • 27. Data: 2010-08-06 07:58:49
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 07:32:31 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > Powiedzcie mi czy w przypadku zagubienia dokumentów można, trzeba,
    > należy zgłosić ten fakt na policję?

    Zglaszaj.
    Dla wlasnego bezpieczenstwa - zglaszaj.
    To Ci nie da nic wiecej poza papierkiem, ale ten papierek moze Ci pomoc w
    calej masie problemow jesli sie okaze ze tego Twojego dowodu ktos uzyje.
    Nie rozwiaze problemu.. ale z papierkiem o wiele latwiej niz bez.
    Przerabiane osobiscie - czlowiek sie wk.. ze musi udowadniac ze nie jest
    wielbladem, nabywa zadzy mordu wobec takich firm jak kruk (do tej pory ta
    ich zaklamana reklama wywoluje u mnie wiazanke), ale bez papierka to jak
    walka z wiatrakami by bylo.
    W moim przypadku - dowod zostal skradziony mojemu ojcu, zgloszenie bylo, a i
    tak musialem sie nauzerac w cholere i troche, i prostowac rozne sprawy po
    jego smierci, tylko dlatego ze jakis sk.. na jego dowod ponabieral roznych
    rzeczy.
    Wiec nie patrz na wymogi formalne tylko zglaszaj dla ochrony wlasnego tylka.

    --
    Mark

  • 28. Data: 2010-08-06 08:00:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 09:45:54 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Aby żaden bank nie dał kredytu osobie posługującej się takim dowodem.

    Ja tego nie ogarniam... Przecież tam jest zdjęcie? Osoba która udzieliła
    kredytu przestępcy a potem to wychodzi na jaw powinna ponosić jakieś ostre
    konsekwencje.
    --
    marcin

  • 29. Data: 2010-08-06 08:03:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zly pisze:

    > Ja tego nie ogarniam... Przecież tam jest zdjęcie? Osoba która udzieliła
    > kredytu przestępcy a potem to wychodzi na jaw powinna ponosić jakieś ostre
    > konsekwencje.

    Co za problem się ucharakteryzować?

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2010-08-06 08:25:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Jeśli zniknięcie dokumentów nie wiąże się z przestępstwem, to Policja
    > się tym nie zajmuje. Zgłasza się wystawcy.
    > Nie zapomnij o bankach i innych miejscach tego, typu gdzie byłeś
    > klientem. W banku powiedzą Ci jak wpisać dokuemnent do systemu
    > dokumentów zastrzeżonych, w ten sposób nie uda się go wykorzystać w
    > żadnym z polskich banków. http://dokumentyzastrzezone.pl/

    Tego nie bylbym taki pewien, czy sie nie da, znam przypadki, że mimo
    wszystko sie dało, ale masz potwierdzenie zgłoszenia, więc to już
    problem tego banku....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl