    From: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgoda pracodawcy na dodatkowa prace ?
    Date: Wed, 19 Feb 2003 13:31:10 +0100

    Menuken wrote:

    [ciach]

    > od marca bede pracowal tez w innej instytucji, na caly etat - na razie nie
    > wiem, czy na podstawie umowy o prace czy powolania na stanowisko - bede
    > wykonywal zupelnie inny zawod niz w poprzedniej firmie, firmy w zaden sposob
    > firmy ze soba nie konkuruja;
    > jest mozliwosc dostosowania czasu pracy tak, by ze soba nie kolidowaly;
    >
    > w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej poinformowano mnie, ze bede musial uzyskac
    > zgode pracodawcy na dalsza prace na zlecenie;

    Juz abstrachujac od prawa, to miloby jakby pracodawca dal Ci tyle
    pieniazkow, zebys nie musial podejmowac dodatkowej pracy.

    Generalnie lepiej nie mowic o takich sprawach z pracodawcami chyba, ze
    naprawde godziny pracy koliduja Ci przy wykonywaniu obowiazkow w jednej
    i drugiej. Niestety doswiadczenie podpowiada, ze w Polsce lepiej czegos
    nie mowic / zataic przed pracodawca, bo szczerosc moze nam wyjsc bokiem.
    Musisz sam wybadac czy takie rozmowy rozpoczynac i na ile wyluszczyc
    sprawe obydwu stron.

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>