  • 51. Data: 2014-03-07 20:11:33
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-03-07 17:07, m pisze:

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Jak dla mnie, to zapalenie światła pogarsza sytuację bo...

    > ... drzwi niekoniecznie muszą wylatywać i mogą się otworzyć cicho i
    > ciemko. Jeżeli złodziej i nie wie o tym że w domu ktoś jest, to lepiej
    > jak się dowie kiedy ten ktoś już ma broń w ręku. Jeżeli bandyta i ma coś
    > przeciwko mieszkańcowi, tym bardziej bardziej. Poza tym, jeżeli złodziej
    > jest w ciemnym przedpokoju a ja w jasnym pokoju, to ja złodziej widzi
    > mnie a ja jego nie.
    >
    > Tak to widzę w teorii, jak ktoś zna praktykę to niech mnie naprostuje :)

    Praktyka
    http://www.pisa.org.pl/index.php?page=comment&nrstr=
    0&id=3

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 52. Data: 2014-03-07 21:11:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-03-07 20:11, SJS wrote:

    > Praktyka
    > http://www.pisa.org.pl/index.php?page=comment&nrstr=
    0&id=3

    "- posiadać broń i umieć się nią posługiwać."

    No offense, ale jeśli rozbudzony w środku nocy i zestresowany z powodu
    napadu właściciel broni sam siebie (albo rodziny) nie postrzeli to i tak
    będzie cud boski ...

    Tak więc na drugi cud polegający na unieszkodliwieniu *zdesperowanych*
    włamywaczy to bym już nie liczył ...

    I choćby z tego powodu z tym powszechnym posiadaniem broni to byłbym
    ostrożny.

    Piotrek

  • 53. Data: 2014-03-07 21:25:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.03.2014 21:11, Piotrek pisze:

> [...]
    >
    > No offense, ale jeśli rozbudzony w środku nocy i zestresowany z powodu
    > napadu właściciel broni sam siebie (albo rodziny) nie postrzeli to i tak

    Nie przejmuj się, to i tak tylko akcja promocyjna Siudalskiego ;)

  • 54. Data: 2014-03-09 00:10:17
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > No myślałby kto, że Animce odpowiadasz ;)
    > Nic a nic nie ostrzegł Cię ton mojego żądania szczegółów? :>

    Widocznie chciał odpowiedzieć jakiemuś głupkowi bełkocącemu, a nie Animce.

    --
    animka