  • 1. Data: 2003-09-01 21:06:32
    Temat: Zewnętrzne IP
    Od: "Lewy" <a...@o...pl>

    Posiadam stałe łącze internetowe i wystąpiłem o zewnętrzny numer IP.
    Provider odmówił. W związku z tym mam pytanie: czy nadanie zewnętrznego IP
    to dobra wola dostawcy internetowego czy reguluje to jakaś ustawa,itp(prawo
    telekomunikacyjne?) Zaznaczam że w umowie nic nie ma o tej sprawie.

  • 2. Data: 2003-09-01 21:35:56
    Temat: Re: Zewnętrzne IP
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

> [...]
    ustawa,itp(prawo
    > telekomunikacyjne?) Zaznaczam że w umowie nic nie ma o tej sprawie.

    Czlowieku!!!

    Czy WSZYSTKO ma regulowac ustawa? Jak czytam takie posty to...
    Myslalem, ze tylko prawnikow zadowoliby taki stan - pelnej regulacji
    kazdego wycinka zycia - gdzie miejsce na wolnosc ?

    NIE NIE NIE!!!

    Konrad

  • 3. Data: 2003-09-01 22:41:45
    Od: Artur <a...@j...net>

    Jak to umotywowales?

    > numer IP. Provider odmówił. W związku z tym mam pytanie: czy
    > nadanie zewnętrznego IP to dobra wola dostawcy internetowego

    Tak. Jezeli provider uzna, ze przyznanie publicznego IP jest
    niedostatecznie mocno umotywowane lub, ze przyznanie takowego zagraza
    pozostalej czesci sieci moze odmowic.

    > czy reguluje to jakaś ustawa,itp(prawo
    > telekomunikacyjne?) Zaznaczam że w umowie nic nie ma o tej sprawie.

    Tak. Regulamin tej sieci. W nim powinny byc okreslone te warunki.
    Poza tym zawsze mozesz wystapic do operatora nadrzednego z wnioskiem o
    przyznanie puli adresow IP. Jezeli umotywujesz to odpowiednio to
    dostaniesz.

    A.

  • 4. Data: 2003-09-02 06:30:38
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > to dobra wola dostawcy internetowego czy reguluje to jakaś ustawa,itp(prawo
    > telekomunikacyjne?) Zaznaczam że w umowie nic nie ma o tej sprawie.

    Nie. To tylko dobra wola providera. Czyli tzw. zakres uslug. Provider
    moze odmowic, bo to jest przeciez otwarcie sieci wewnetrznej na swiat,
    jednym slowem potocznie wypiecie tylka w oczekiwaniu na wjazd ;-)

  • 5. Data: 2003-09-02 09:16:37
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > Czy WSZYSTKO ma regulowac ustawa?

    Taki jest trynd, niestety...

    > NIE NIE NIE!!!

    Do czasu :( Wakacje Sejmowe juz się kończą.

    Alek