eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa › Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Date: Sun, 4 Apr 2010 00:37:32 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 86
    Message-ID: <hp8g1d$57l$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <e...@k...googlegroups.com>
    <hp5716$ft8$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <d...@3...googlegroups.com>
    <hp5cj1$vfh$1@newsfeed1.man.lodz.pl> <hp5d0u$m0r$1@inews.gazeta.pl>
    <hp5djs$8b5$1@news.task.gda.pl>
    <9...@h...googlegroups.com>
    <hp5fvi$mkc$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@i...googlegroups.com>
    <hp5mt8$plt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hp5qe2$kv6$1@news.dialog.net.pl>
    <hp7buc$k87$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hp7cpf$c6l$1@news.dialog.net.pl> <hp7kbg$ngn$1@news.net.icm.edu.pl>
    <hp80gj$mlc$1@news.dialog.net.pl> <hp88qi$pli$1@news.net.icm.edu.pl>
    <hp8ajm$s39$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-232-55.static.gprsbal.plusgsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1270334324 5365 87.251.232.55 (3 Apr 2010 22:38:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Apr 2010 22:38:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hp8ajm$s39$1@news.dialog.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:634860
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    >>
    >>>>> Mnie się też tak wydaje :) A najlepszy ubaw mam, jak jadę dokładnie z
    >>>>> dozwoloną prędkością,
    >>>>> a tu za mną jakiś gówniarz miga światłami, bo mu się spieszy :)
    >>>>
    >>>> Informuje Cię, że jesteś zawalidrogą. Dziwi Cię to ?
    >>>
    >>> Rozumiem, ze zeby NIE byc zawalidroga, trzeba przekraczac predkosc?
    >>
    >> Nie, wystarczy ją osiągać :-)
    >
    > A gdzie ja napisalem, ze NIE osiagam?

    Taki szczegół, że przekraczać trzeba jakąś prędkość a nie prędkość w ogóle.

    > Jak jest ograniczenie do 40, to jade 40, a nie 20 (ale tez nie 80).

    Tego się nie da zrobić. Trzeba zwolnić bardziej choćby po to, by nie wjechać
    w zwalniający pojazd za którym się jedzie. Jadący za Tobą zwalnia jeszcze
    bardziej. Nie zwalniają tylko ci, którzy zrobili to przed ograniczeniem,
    czyli ci, którzy już jechali wolniej niż ograniczenie. To efekt ograniczonej
    przepustowości. By tak nie było musiałbyś w miejscach, gdzie jest
    ograniczenie zrobić więcej równoległych pasów.

    >
    >>> Komu bym przeszkadzal, jak by wszyscy jechali przepisowo? No komu?
    >>
    >> Jakby wszyscy chcieli poruszać się w tempie przepisów to nie kupowaliby
    >> samochodów.
    >
    > Gratuluje podejscia do przepisow. Wiesz, ile czasu sie traci na
    > przestrzeganiu ograniczen? Robilem takie testy na drodze do pracy.
    > Dojezdzam 45 kilometrow. Jak przestrzegam przepisow, to jade 35 minut. Ja
    > jade szybciej (zdarzyulo sie), to 32 minuty. Zysk 3 minuty. Warto
    > ryzykowac nadzianie sie na radar?

    Jaki znowu radar ?! Mówię, że ograniczenia prędkości spowalniają ruch
    drogowy. To proste jest jak 2+2=4. Te wszystkie wolniej szybciej to jest
    pieprzenie od rzeczy. Ludzie nie potrafią nawet wyprzedzić koparki na
    drodze. Za taką koparką tworzy się sznureczek pojazdów, które z powodu kilku
    nieudolnych kierowców na początku nie mają szansy jechać normalną
    prędkością. I to jest pochodna tego spowalniania ruchu. Niejeden gada tak
    jak Ty, że "i tak nie będę szybciej". No nie będziesz szybciej jak tak
    będziesz myślał Ty i jeszcze kilku. Te ograniczenia nie są wyliczane z wzoru
    tylko z du..y. Jakieś ograniczenie trzeba było postawić by kierowców ścigać.

    >
    >>> Kiedys slyszalem taki BARDZO madry tekst (ktory w dodatku jest
    >>> porawdziwy). Na zachodzie trabi sie na kierowce, ktory lamie przepisy. W
    >>> Polsce trabi sie na kierowce, ktory PRZESTRZEGA przepisow. Sama prawda.
    >>
    >> Jeszcze nie trafiłem na taki przypadek.
    >
    > Nooo.. Jesli sie nie nadziales, to pewnie taki nie istnieje.

    Na to by wychodziło. Legendy tylko słyszę jak komuś ktoś zatitał bo zgodnie
    z przepisami jechał. I tak sobie myślę, że może faktycznie ktoś mu zatitał
    ale dlatego, że dupa jest na drodze a nie, że jeździ zgodnie z przepisami.
    Np nie zasygnalizował zmiany kierunku jazdy lub tp. Bo co to za problem
    wyprzedzić kogoś, kto jedzie wolniej ?! Nawet nie ma co się zastanawiać nad
    tym. W życiu bym nie titał bo co mnie to obchodzi. Zresztą co za różnica,
    nie przepis czyni prędkość właściwą tylko warunki drogowe.

    >
    >>>>> Dodam, że wjeżdżając do Wrocławia od strony Środy Śląskiej
    >>>>> (czasem tam jeżdżę) BARDZO często (właściwie prawie zawsze) jest taka
    >>>>> sytuacja, gdzie ja jadę 40km/h (takie tam jest ograniczenie),
    >>>>> a tu wyprzedza mnie radiowóz. Nie jadący na sygnale. To co.. Im wolno?
    >>>>
    >>>> Za to powinni zwalniać z policji
    >>>
    >>> Oczywiscie. Tylko kto by wtedy pracowal w policji?
    >>
    >> Każdy może pracować w policji. Nie każdego przyjmą.
    >
    > Hehehe. Typowe odwracanie kota ogonem. Jestes politykiem? Wiem. To typowe
    > niezrozumienie tematu. Jestes prawnikiem.
    > Ja nie pytalem, kto MOZE, tylko kto by zostal, jak by zaczeli zwalniac za
    > lamanie kodeksu drogowego.

    To proste jest. Zatrudniliby się inni. Bo do łapania kierowców suszarką nie
    trzeba mieć żadnych kwalifikacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1