    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Date: Sat, 3 Apr 2010 23:05:21 +0200
    <hp5cj1$vfh$1@newsfeed1.man.lodz.pl> <hp5d0u$m0r$1@inews.gazeta.pl>
    <hp5djs$8b5$1@news.task.gda.pl>
    <9...@h...googlegroups.com>
    <hp5fvi$mkc$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@i...googlegroups.com>
    <hp5mt8$plt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hp5qe2$kv6$1@news.dialog.net.pl>
    <hp7buc$k87$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hp7cpf$c6l$1@news.dialog.net.pl> <hp7kbg$ngn$1@news.net.icm.edu.pl>
    <hp80gj$mlc$1@news.dialog.net.pl> <hp88qi$pli$1@news.net.icm.edu.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:hp88qi$pli$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    > Nie, wystarczy ją osiągać :-)

    A gdzie ja napisalem, ze NIE osiagam? Jak jest ograniczenie do 40, to jade
    40, a nie 20 (ale tez nie 80).

    > Jakby wszyscy chcieli poruszać się w tempie przepisów to nie kupowaliby
    > samochodów.

    Gratuluje podejscia do przepisow. Wiesz, ile czasu sie traci na
    przestrzeganiu ograniczen? Robilem takie testy na drodze do pracy.
    Dojezdzam 45 kilometrow. Jak przestrzegam przepisow, to jade 35 minut. Ja
    jade szybciej (zdarzyulo sie), to 32 minuty. Zysk 3 minuty. Warto ryzykowac
    nadzianie sie na radar?

    > Jeszcze nie trafiłem na taki przypadek.

    Nooo.. Jesli sie nie nadziales, to pewnie taki nie istnieje.

    > Każdy może pracować w policji. Nie każdego przyjmą.

    Hehehe. Typowe odwracanie kota ogonem. Jestes politykiem? Wiem. To typowe
    niezrozumienie tematu. Jestes prawnikiem.
    Ja nie pytalem, kto MOZE, tylko kto by zostal, jak by zaczeli zwalniac za
    lamanie kodeksu drogowego.