  • Data: 2015-12-21 10:19:55
    Temat: Re: Zderzenie rowerzysty z pieszym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Widziałem z pewnej odległości sytuację, gdzie tuż przed jadącego
    >chodnikiem
    >rowerzystę wszedł pieszy, rowerzysta nie zdążył wyhamować czy
    >zareagować,
    >nastąpiła kolizja, rowerzysta się wywrócił i poturbował, podobnie
    >pieszy.
    >Nie wiem jak się ta sytuacja zakończyła, ale gdyby doszło do
    >mandatowania,
    >to kto jest winny i jaka wysokość mandatu grozi sprawcy ?

    A dlaczego do mandatowania ? Jak pieszy cos zlamie, to patrz kodeks
    karny.

    Rowerzyscie po chodniku pewnie nie wolno (tylko w niektorych
    miejscach), wiec juz jest na straconej pozycji.
    A to "wszedl" to skad bylo ?
    Nie dostosowal predkosci do warunkow i juz mamy kilka zarzutow.

    >Rowerzyści na chodnikach to plaga

    Nie wiem gdzie, ale normalnie nie stanowia raczej problemu.

    J.