    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zderzenie rowerzysty z pieszym
    Date: Sun, 20 Dec 2015 21:16:48 +0100

    Byłem naocznym świadkiem sytuacji, jak pewna kobieta na spacerze z psem idąc
    osiedlową dróżką (pytaj o legalną definicję chodnika) tak się zamachnęłą bierwionem,
    które zamierzała rzucić psu (duży seter), że ździeliła prosto w łeb nadjeżdżającego
    rowerzystę.
    Niezłe ch..je z tych rowerzystów, że same podłażą pod rękę, prawda? I każdy
    rowerzysta powinien przewidzieć, że zostanie ździelony w łeb gałęzią przez tę małpę w
    czerwonym.
    PS. Pies bez smyczy i kagańca, gdyby ktoś pytał. Rowerzysta tak się wyp...ł, że po
    zrobieniu trzech kozłów rypnął z łomotem w psa rowerem, i ten czterłapy dżentelmen
    uciekł na kilka dni, ale to inna historia, inna od tej kiedy na moich oczach wielki
    dog nagle wtargnął bez świateł po zmroku na ulicę i w ten sposób skasował pół
    nadjeżdżającego "malucha". Oczywiście ten przestępca też spier...ł na trzy dni ;-)

    -----
    > Widziałem z pewnej odległości sytuację, gdzie tuż przed jadącego chodnikiem
    rowerzystę wszedł pieszy, rowerzysta nie zdążył wyhamować czy zareagować, nastąpiła
    kolizja, rowerzysta się wywrócił i poturbował, podobnie pieszy.
    > Nie wiem jak się ta sytuacja zakończyła, ale gdyby doszło do mandatowania, to kto
    jest winny i jaka wysokość mandatu grozi sprawcy ?