eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. › Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Date: Sun, 25 Aug 2013 22:33:53 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <kvdpmp$8vs$1@news.task.gda.pl>
    References: <kv3qn0$scm$1@mx1.internetia.pl> <kv4v6s$i7h$1@dont-email.me>
    <kv57qk$cde$1@mx1.internetia.pl> <kv8b2t$dlt$1@dont-email.me>
    <52184d1c$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1308241308130.3548@quad>
    <5218f3f2$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <kvaumu$ka1$1@mx1.internetia.pl>
    <52190318$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1308242141270.2980@quad> <kvdpin$8nm$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1377462809 9212 46.171.108.166 (25 Aug 2013 20:33:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Aug 2013 20:33:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:726777
    [ ukryj nagłówki ]

    Marek Dyjor wrote:
    > Gotfryd Smolik news wrote:
    >> On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >>
    >>> Ale też nie ma dowodów, że problem wynika z celowego działania, jak
    >>> sugeruje Gotfryd.
    >>> Mogli programery nie przewidzieć...
    >>
    >> To w tym momencie "zepsucie" nastąpiło w momencie wgrania błędnego
    >> firmware. Jeśli użyszkodnik może samodzielnie downgradować, to
    >> pozostaje mu sprawdzić.
    >
    > Problemem jest jednak moment ujawnienia sie wady technicznej
    > sprzedanego produktu.
    >
    > Wydaje sie że jedynym spsobem dochodzenia prawa jest postępowanie
    > przed sądem lub arbitrem i wiara w rozsądek sędziego lub/i uczciwość
    > firmy.

    Dodam jeszcze że klient nie miał świadomości że produkt jest
    niepełnosprawny, ba produkt mógł być niepełnosprawny.

    Coś jak wadliwa poduszka powietrzna w samochodzie, któej wada wynika z
    błedów konstrukcyjnych, właściciel samochodu nie jest w stanie stwierdzić
    wady bez spowodowania wypadku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1