  • Data: 2013-09-01 17:40:41
    Temat: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Od: Jingiel <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-01 14:20, l...@g...com pisze:

    > Poza tym ze u sasiada widzialem megahujnie orange to problem mnie nie dotyczy.
    Ciekawi mnie tylko czy ten niby zablokowany dekoder ma sygnal podpiety do talerza.
    Zakladajac sytuacje ze operator gwarantuje mozliwosc odbioru TV, po rozwiazaniu
    umowy, mysle ze chodzi o sygnal z talerza, a nie kablowki. Moze tu jest problem. I
    jak wyglada sprawa z karta? Ot, tak sobie rozwiazac umowe i chciec dalej ogladac na
    tym samym kablu tv, to cos nie teges jest.

    Tak, to tuner satelitarny i pobiera aktualizacje softu z satelity.
    Dlatego w nowym sofcie zablokowali możliwość oglądania FTA po
    wygaśnięciu umowy. Nie ma możliwości powrotu do starego softu.

    Jingiel