eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. › Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
  • Data: 2013-08-28 19:19:13
    Temat: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik wrote:
    >> To prawda.
    >>
    >> Wygląda na to, że "przepisy nie przewidują" żadnej ochrony przed
    >>
    >> pułapkami polegającymi na tym, że po upływie "zgodności" jakiś
    >>
    >> element zostanie np. mechanicznie przepiłowany :>
    >>
    >>
    >>
    >> pzdr, Gotfryd
    >
    > Obawiam sie ze to co obiecali jest malo istotne, dekoder zostal
    > kupiony 2 czy 3 lata temu. Gwarancja trwa rok czy dwa, od daty zakupu
    > a nie od czasu rozwiazania umowy. Pytaj na forach technicznych.

    tylko ze gwarancja dotyczy psucia się sprzętu a nie niewywiązywania sie z
    umów.

    w tym przypadku nei mamy sprzętu któy sie zepsół i nei działą tylko sytuację
    gdy zgodnie z umową ma mieć funkcjonalność a niema.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1