    From: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbyt dużo kredytów - co moge zrobić?
    Date: Thu, 29 Nov 2007 10:33:37 +0100

    > Ale Twoja mama jest dorosła i zdrowa psychicznie?
    >
    > Bo jeśli tak to czemu chcesz za NIĄ decydować?

    Wszysto wskazuje na to, że coś jest nie tak. Działa, jak uzależniona od zakupów.
    Wszystko było ok dopóki nie odkryła, że w Polsce banki bardzo chętnie dają
    kredyty "na piękne oczy". Wydaje mi się, że branie 70 tys zł. kredytów przez
    osobę, która dostaje 700 zł renty to jest jakiś problem. Pół biedy, że może chce
    przehulać na starość swoje mieszkanie. Nic mi do tego - to jej mieszkanie. Sam
    bym tak zrobił. Ale gdyby tak chciała zrobić, to nie robiłaby remontu tego
    mieszkania (skoro i tak chce się go pozbyć). Część z tych pieniędzy posżła na
    remont, ale teraz remont zakończony, a mania zakupów i kredytów nakręca się
    coraz szybciej i przybrała niebezpieczny obrót.

    Powtarzam: już teraz jest niecałe 3 tys. miesięcznych rat przy dochodach 700 zł.

    --
    Lukasz