    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbieg wykroczeń
    Date: Wed, 3 May 2023 23:40:31 +0200

    W dniu 03.05.2023 o 21:40, Zbynek Ltd. pisze:
    > Nie byłoby to zalegalizowane zabójstwo w białych rękawiczkach?
    > W samochodzie wyłączenie zapłonu powoduje wyłączenie wspomagania
    > hamulców i te nie działają. Nie mam motoru i nie wiem jak to tam jest
    > skonstruowane.

    Większość motocykli ma po prostu linki. Widziałem hamulce hydrauliczne.
    Ale wspomagania nie, choć nie wykluczam. Rzuciłem propozycją. Jeśli
    wyłączenie zapłonu Na chwilę obecną motocykliści - oczywiście niektórzy
    - silnie ciążą ku terroryzmowi. Coś na zasadzie chodzenia z
    odbezpieczonym granatem i jak mnie policjant będzie chciał
    wylegitymować, to puszczę "łyżkę". Wielu z motocyklistów liczy na to, że
    nie daje się ich bezpiecznie zatrzymać.

    Tylko to założenie ma swoje słabe ogniwa. Czasem są okoliczności
    uzasadniające poświęcenie bezpieczeństwa motocyklisty. Czasem ucieczka
    kończy się na drzewie, czy innym uczestniku ruchu. Bywa, że policjant
    "przegnie". Tak, czy inaczej źródłem zagrożenia jest przekonanie, że nie
    da się motocyklisty bezpiecznie zatrzymać.
    --
    (~) Robert Tomasik