  • Data: 2023-05-03 23:51:05
    Temat: Re: Zbieg wykroczeń
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 May 2023 23:40:31 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Większość motocykli ma po prostu linki. Widziałem hamulce hydrauliczne.
    > Ale wspomagania nie, choć nie wykluczam. Rzuciłem propozycją. Jeśli
    > wyłączenie zapłonu Na chwilę obecną motocykliści - oczywiście niektórzy
    > - silnie ciążą ku terroryzmowi. Coś na zasadzie chodzenia z
    > odbezpieczonym granatem i jak mnie policjant będzie chciał
    > wylegitymować, to puszczę "łyżkę". Wielu z motocyklistów liczy na to, że
    > nie daje się ich bezpiecznie zatrzymać.
    >
    > Tylko to założenie ma swoje słabe ogniwa. Czasem są okoliczności
    > uzasadniające poświęcenie bezpieczeństwa motocyklisty. Czasem ucieczka
> [...]

    To by jeszcze musieli motocyklisci wierzyc, ze ich nie bedziecie
    zatrzymywac w sposob niebezpieczny.
    A wybacz - az tak, to spoleczenstwo wam kulsonom nie wierzy :-)

    wiec źródłem jest wiara, ze strzelac do nich nie bedziecie, a uciec
    sie uda. Musicie czesciej strzelac :-)

    A motocyklistów nie szkoda - pójdą na organy :-)
    Tylko organy nie moga byc podziurawione !

    J.