  • 11. Data: 2005-08-04 08:43:14
    Temat: Re: Zawieszenie DG - ZUS? możliwe są oszczędności?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tobi <t...@p...onet.pl> napisał:

    >Napisałeś: "Żadne 'zawieszenia' dz.g. nie wchodza w grę."
    Tobi, kochanie, piszemy (ja,pytający, temat post) o ZUS !!
    Tylko ty tego nie rozumiesz, szkada ;-)
    BTW
    Po co ta agresja ? Tu jest lista dyskusyjna, a nie ulica !
    Polecam do zaparzenia melisę (działa kojącą na uklad nerwowy).

    Artur Golański

  • 12. Data: 2005-08-09 08:06:59
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Artur Golanski napisał(a):
> [...]
    > Po co ta agresja ? Tu jest lista dyskusyjna, a nie ulica !
    > Polecam do zaparzenia melisę (działa kojącą na uklad nerwowy).

    Agresja? Z mojej strony ani trochę w przeciwieństwie do Ciebie. Poza tym
    to Ty nie rozumiesz, przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem w
    poprzednim poście.

    Tobi