  • Data: 2005-04-20 10:59:27
    Temat: Re: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Od: "Michał" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message:
    > Michał napisał(a):
    >

    > Uznanie za bezskuteczne następuje zarządzeniem, a nie postanowieniem,
    > wiec nie ma możliwości doręczyć postanowienia.

    OK. Ale zarządzenia też nie otrzymałem... Tylko zawiadomienie o przytoczonej
    treści.

    > Kasacja więc nie służy.
    > Jeśli tak bardzo się upierasz to uskładaj te 300 zł i wystąp ponownie z
    > aktem oskarżenia. Zresztą kasacja kosztowałby drożej niż te 300 zł.

    To jest dobra rada. Tylko najzwyczajniej dziwię się, że wymiar
    sprawiedliwości odmawia osądzenia sprawy, gdy oskarżyciel nie ma funduszy.
    Co najciekawsze na tej samej podstawie (stan majątkowy) inny sąd przyznał mi
    zwolnienie z kosztów. Dwie osoby o różnych miejscach zamieszkania (dwie
    sprawy).

    Obecnie gdybym nawet złożył akt oskarżenie i go opłacił to sprawa jest
    przedawniona.

    Ze wzgledu na cel działania wymiaru sprawiedliwości trochę nie jest w
    porządku gdy sąd odmawia osądzenia rzeczy.
    I nie przysługuje w takim przypadku kasacja, skarga do instytucji
    europejskiej?

    Pozdrawiam
    Michał