  • Data: 2005-04-20 19:13:03
    Temat: Re: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Od: "Michał" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pieniacz to dobre słowo i z pewnością pasuje do wielu osób tutaj
    dyskutujących. jak zwał tak zwał. nie chodzi o to czy dla kogoś akt
    oskarżenia o pomówienie ma zabarwienie pejoratywne czy jakiekolwiek inne.
    ustawodawca uznał, że pomówienie to taki czyn za który powinna być sankcja i
    cała reszta to pewna implikacja.

    dla tych co uważają że nie ma żadnej możliwości odwołania w sprawie
    odrzucenia wniosku o zwolnienie od kosztów sądowych uważam, że być może
    powinni lepiej poszukać. oczywiście że sam zadaje pytanie i szukam takiego
    rozwiązania. i wydaje się że bardziej powinno być, niż być nie powinno.

    pozdrawiam
    Michał