  • Data: 2005-04-20 10:07:31
    Temat: Re: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał napisał(a):

    > Złożyłem akt oskarżenia (pomówienie). Wnosiłem o zwrot kosztów i sąd obu
    > instancji odmówił, a rzeczywiście nie miałem 300 zł na opłacenie kosztów.
    > Teraz otrzymałem takie zawiadomienie jak poniżej:
    >
    > "Zawiadomienie sekretariat sądu xxx zawiadamia, że akt oskarżenia p-ko xxxxx
    > uznany został za bezskuteczny wobec nieuiszczenia zryczałtowanych kosztów
    > postępowania."
    >
    > Nie dołączono żadnego postanowienia. Chcę złożyć kasację i nie wiem czy
    > powinienem wystąpić o treść postanowienia kończącego bieg postępowania i
> [...]

    Uznanie za bezskuteczne następuje zarządzeniem, a nie postanowieniem,
    wiec nie ma możliwości doręczyć postanowienia.
    Kasacja więc nie służy.
    Jeśli tak bardzo się upierasz to uskładaj te 300 zł i wystąp ponownie z
    aktem oskarżenia. Zresztą kasacja kosztowałby drożej niż te 300 zł.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam