    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie Kuraratorium
    Date: Wed, 27 Apr 2005 22:42:34 +0200

    Użytkownik "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:d4omnp$2vp$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Do prokuratury? Hmm.. - oczywiscie mogę ich pozwać ale z tego co wiem na
    > założenie sprawy trzeba mieć pieniądze itp. ..a ja chcę jak najszybciej
    > odpis mojego świadectwa dojrzałości.

    pieniadze tzrzeba miec przy zglaszaniu przestepstw sciganych z oskarzenia
    prywatnego
    np Obraza, Pomowienie, a te zdaje sie jest scigane z urzedu

    A tak przy okazji .. dzisiaj byłem w
    > tym prywatnym studium i sam dyrektor oświadczył mi iż mają takie prawo bo
    > tak jest w umowie którą podpisywałem i dopóki nie zapłacę nie otrzymam
    > dokumentów.

    zapytaj sie Pana dyrektora czy jego zdaniem punkt regulaminu/unowy niezgodny
    z prawem jest w swietle prawa wazny
    a pozniej przeczytaj mu :

    Art. 276.Kodeks Karny

    Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa dokument,
    którym nie ma prawa wyłącznie rozporządzać,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    Powiedział mi iż jeśli chę mogę porozmawiać w piątek z ich
    > prawnikiem - no więc co mam mu w piątek powiedzieć :) ? Oczywiście całą
    > rozmowę nagrywałem ...

    jak wyzej.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...