    From: "Bartek Zawistowski" <f...@w...polska.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawarcie umowy na odległość
    Date: Wed, 5 Dec 2007 12:58:11 +0100

    > Wydaje mi sie, ze w przypadku domeny zachodza nastepujace przeslanki z
    > art. 10
    > pkt. 3 przytaczanej Ustawy o ochronie niektorych praw konsumentow:
    >
    > "3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    > zawartej
    > na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    > [...]
    > 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
    > przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
    > 5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone
> [...]

    Ok, rozumiem, czyli wypowiadam umowę o hosting, natomiast umowy o domenę nie
    :) To już lżejsze do "udźwignięcia" niż płacenie za sam hosting. No cóż ...
    jestem typową ofiarą nieczytania regulaminu przy "super promocjach"
    cwaniackich firm. Dobrze że nie podali faktu możliwości odstąpienia od
    umowy. To mi mam nadzieję ratuje skórę :) Dziękuję Wam za pomoc !!!

    Pozdrawiam,
    Bartek